Let me hear you say ‘Hi!'(:

Draga cititorule,

Regulile de politete ma obliga sa te salut.Deci te salut. Cum sunt noua pe aici ma vad nevoita sa va spun cine sunt si ce caut si eu pe aici,ca si asa atmosfera e destul de incarcata de alti blogg.eri amatori.Amatoare sunt si eu.

Si totusi,intamplarea face ca eu sa fi fost provocata sa intru in fascinanta lume  a blogului,asa ca-here I am. 🙂

Ca sa citez un alt inaintas al meu,voi urma regula „La mine-n blog sunt Dumnezeu”,ceea ce implica niste capricii de-ale mele:

  1. Accept critici constructive,dar nu de genul pe care le va trebui sa le cenzurez din 2 in 2 cuvinte.
  2. Probabil unele posturi vor fi sau nu vor fi in curent cu ‘gura lumii’.E parerea mea,gresita sau corecta,deci accept-o.
  3. Nu exista punctul 3.Se pare ca ma multumesc cu mai putin decat am crezut:)

Si asta e tot.Deocamdata.>:)

One response to “Let me hear you say ‘Hi!'(:

Lasă un răspuns

