Meet me

Sunt 70% din ceea ce vreau sa fiu si 45 % din ceea ce par a fi

As vrea sa vad (de departe) o stafie

Pastrez toate prostiile

Mi-as dori sa fiu un personaj din „10 things I hate about you”

Ma tem de intuneric

Aud prea multe lucruri

Imi pare rau de ieri

Imi place Vampire Diaries (Big fan,big fan)

Nu sunt on-line

Cant cand stiu sigur ca nu ma aude nimeni

Niciodata nu am fost buna la vreun sport care implica o minge

Rar ma uit la vreo emisiune\serial romanesc [mai niciodata]

Plang cand ma uit la o drama de una singura

Nu sunt multumita de propriile prejudecati

Nu imi place Dansez pentru tine

Daca as fi un personaj as fi Scarlett O’Hara

Sunt confuza dimineata,cand trebuie sa fac diferenta dintre vis si realitate

Am nevoie de o zi perfecta

Ar trebui sa termin cu asta.

Lasă un răspuns

