Seinfeld

Cu totii am auzit de Seinfeld.Sau cel putin asa credeam..Eu fiind o fana de mica a serialului am ramas masca cand am aflat ca cei mai multi dintre prietenii mei  nu au vazut niciodata un episod. Desigur,indignarea mea a fost mare:Hello,it’s the best,right Helău,its dă best,ruait? Oricum,sa trecem peste asta.Ce m-a uimit pe mine a fost realizarea vechimii serialului,pentru mine anii ’90 fiind chiar aproape…asa ca am dat un search pe sfantul Google si am gasit asta Da,diferenta dintre 30 si 50 de ani e vizibila. Mereu am crezut ca imi place doar personajul,sarcastic si plin de umor,dar cati dintre voi stiati ca de fapt serialul este o caricatura a vietii sale?Impresionanta viata. Oricum,conform articolului astuia,Seinfeld se intoarce cu un nou serial,Marriage,cu premiera la NBC.Ce e drept,cine stie cand va aparea si in Romania,insa inca  e loc de speranta.

So,call me addicted,but I can’t wait:x

One response to “Seinfeld

  1. Si am ajuns la postu’ cu Seinfeld.
    The very famous Seinfeld.:)))))

Lasă un răspuns

