Can’t help giving up [Partea I ]

Dintr-o provocare a unei colege,am fost obligata sa incep o povestire in genul asta,Can’t help giving up asa ca trebuie sa ma conformez.Intamplarile nu sunt din propria experienta,nici a altora.Cert e ca daca nu „gustati” genul asta de lectura,sub forma unui jurnal contemporan,nu va va placea.Oricum,asta e „debutul” meu asa ca..

M-am trezit cu machiajul de seara trecuta,intr-un pat fara cearceaf..nu ca mi-ar pasa..Desi implinesc saptamana viitoare 20 de ani,stiu ca ma port ca un copil,asa ca putin imi pasa ca apartamentul e in totala dezordine,hainele se gasesc oriunde,numai in dulap nu..Nu,nu imi pasa,stiu ca daca imi voi face ordine,atat in camera cat si in viata,el nu se va intoarce,nu pentru atata lucru.

Stiu ca eu am fost cea care a decis sa puna capat relatiei,eu simteam ca nu il mai vroiam in preajma,dar totusi eu il vroiam inapoi..Am stiut asta in clipa in care l-am vazut ieri in club cu alta fata.Degeaba a insistat Alexia sa nu ma uit,parca nu m-ar stii incapatanata ca o scorpie ce sunt-si acum regret.

Nici acum nu inteleg de ce l-am parasit.Ceream perfectiunea,imposibilul.Ce imatur din partea mea,de parca afectiunea si dovezile sale nu mi-erau de ajuns..Si acum sufera,Dana,sufera din prostia ta.Si aminteste-ti de ochii lui,de parul brunet inchis si..

Dar destul,e aproape ora 11,iar eu inca ma gandesc ca o patetica la el.

La naiba,cine ma suna acum?Sa fie el?

To be continued

5 responses to “Can’t help giving up [Partea I ]

  1. Pingback: Can’t help giving up [II] « Twisted chocolate's Blog

  2. Pingback: Can’t help giving up [III] « Twisted chocolate's Blog

  3. Pingback: Can’t help giving up [IV] « Twisted chocolate's Blog

  4. Pingback: Can’t help giving up [V] « Twisted chocolate's Blog

  5. Pana la urma ai ales Mihnea.
    Sa facem un chestionar:
    Mihnea[:-&] sau Sergiu[:x] ?

    .1 vot pentru Sergiuu.

Lasă un răspuns

