Movies aren’t a way of living?Thank God..

Intr-un post anterior am judecat tiparul cel mai folosit de regizori.Azi ma simt buna,asa ca voi face un review al celor mai bune filme pe care le-am vazut in scurta mea experienta de critica cinematografica.

The Notebook

„I read to her and she remembers”

Categoric filmul meu preferat.Poate parea siropos,prea in genul filmelor cu happy end-dar nu-mi pasa.Subiectul principal este dragostea nepotrivita dintre Noah si Allie,ale caror planuri de viitor sunt impiedicate de situatia materiala a lui Noah si familia lui Allie.Actiunea se desfasoara pe  mai multe perioade de timp,dand farmec filmului.Si distributia e superba,din ea facand parte Ryan Gosling si Rachel McAdams.Marturisesc ca Ryan mi-a dat batai de cap pe tot parcursul  filmului,incercand sa imi amintesc de ce imi era familiar.(S-a dovedit ca a jucat in Hercule:-” )

Una peste alta,filmul e o capodopera,cu un succes imens.

The uninvited

Am fost cea mai mare lasa in privinta filmelor de groaza,recunosc.Pana anul trecut,singurul film de groaza cu care ma laudam ca l-am vazut era Tamara (lame).Asta pana am dat de gust>:)
Totusi,dintre toate filmele de genul asta The uninvited  mi-a lasat impresia cea mai buna.De fapt nu e chiar horror,dar are scene care l-ar putea incadra in categoria asta.E mai mult un thriller psihologic.Ce e drept,3 sferturi din film promit o actiune in genul „The stepfather”,dar finalul face totul.Nu o sa dezvalui nimic,stiu ca ar strica orice chef de a-l vedea,dar cu siguranta va va lasa cu gura cascata..Ok,tac,tac.

Greta

Credeam ca Hillary Duff joaca doar in filme usoare,in roluri de adolescenta prostuta/talentata-stiti genul.Am fost uimita cand am vazut-o in  Greta,intr-un un rol destul de complex si dramatic.

Da,e o drama.Si totusi,prima drama la care m-am bucurat cand s-a terminat cu happy-end.(Imi ramane mai mult timp un film in minte daca are un final tragic..) E un film superb,plin de clisee sfaturi de genul „Traieste-ti viata”.Merita vazut.

Cam astea sunt filmele care mi-au placut in mod deosebit.Bine,mai sunt multe,dar totodata mult de scris.Voi reveni cand voi mai gasi ceva care pretuieste cat un review(:

4 responses to “Movies aren’t a way of living?Thank God..

  1. Iti multumesc mult pentru locul din blogroll.
    Datorita tie, am aflat de filmul „According to Greta”, acush’ mi-l iau, multumesc mult.

  2. @Hubba Bubba,cu placere.Sper sa iti placa filmul:)

  3. Inca o data, multumesc, mi-a placut filmul, poate voiam un final si mai si, insa e tare fain … Mersi, mersi, bune recomandari :>

  4. Inca nu am vazut „The uninvited”.
    Cred ca ramane pe vacanta.:P

Lasă un răspuns

