Can’t help giving up [II]

Partea I aici

Ridicand telefonul din toate prostiile de pe noptiera am vazut ca cea care ma apela era Alexia.

-Ce vrei?

-Iau asta ca pe un ‘buna,ce mai faci?’ Ar trebui sa-mi fii recunoscatoare,in seara asta am invitatii la petrecerea lui Vlad,si stii ca el nu face nimic pe jumatate…’Alexia nu a trecut inca nici ea de despartirea cu Vlad..’,m-am gandit,dar nu am mai spus nimic,de teama sa nu o ranesc,de teama sa nu aduca vorba de mine..

-Nu stiu,planuiam sa nu fac nimic azi.Absolut nimic,pur si simplu sa stau in fata televizorului..

-..Cu mari sanse de a deveni o sedentara imbogatita in fiecare saptamana cu 2 kilograme in plus.Da stiu.

-Ok,vin.Ma iei tu cu masina.

-Da.Aranjeaza-te.

Si am inchis.Nu am acceptat degeaba sa ma duc la petrecerea aia stupida.Speram sa-l vad pe Mihnea.Preferabil singur,fara tampita aia atarnandu-i la gat.

M-am hotarat ca,orice ar fi,sa stralucesc in seara asta.Nici nu stiu de ce,el nu e atat de superficial pentru a ma ierta doar pentru ca arat bine.Dar nu e de ajuns ca sa ma opreasca.

In timp ce imi caut un outfit perfect,imi suna din nou telefonul.Mesaj.Cine mai e acum?

SMS de la Mihnea: „Nu veni la petrecerea lui Vlad.Te rog.”

3 responses to “Can’t help giving up [II]

  1. Pingback: Can’t help giving up [III] « Twisted chocolate's Blog

  2. Pingback: Can’t help giving up [IV] « Twisted chocolate's Blog

  3. Pingback: Can’t help giving up [V] « Twisted chocolate's Blog

Lasă un răspuns

