Can’t help giving up [III]

Partea I aici

Partea a IIa aici

Recunosc:am scapat telefonul.Care ar putea fi motivul?De ce sa nu vin?Nu are sens..nu in capul meu.Aproape instinctiv mi-am ridicat telefonul si i-am tastat „De ce?”

10 minute.10 minute de agonie.Care s-au prefacut destul de dureros in jumatate de ora.Nu mi-a raspuns.

Atunci de ce mi-ar pasa?Decizia finala-merg,orice ar fi.Daca nu ma vrea acolo,de ce sa fiu eu cea care renunta?.Nu voi rata o petrecere reusita pentru vreo nazarire de-a lui.

Si totusi,pe cine pacalesc eu?Ma doare ca mi-a zis-o asa,fara nici o explicatie,fara macar o sansa la asa ceva.Dintr-o dispozitie atat de pasionata am cazut in regrete.Si amintiri.Si intrebari.Si strangeri de inima pentru  incalcarea unei rugaminti venite de la el.

Stii ceva?Nici nu am vazut mesajul.Nu,considera-l inexistent,nul,cum vrei.Ma duc.

In timp ce ma pregatesc aud claxonul masinii Alexiei.

-Vin acum! ii urlu de la fereastra.Nu am de gand sa ma gandesc la Mihnea deocamdata.Azi e doar o seara in care ma voi distra.Punct. ‘Termina cu claxoanele alea,regina dramei,nici macar nu am intarziat.’

-Nu inca.Cu tine nu se stie niciodata!

Subtil,Alexia,subtil..

4 responses to “Can’t help giving up [III]

  1. posteaza mai des capitole.ador deja povestea

  2. Pingback: Can’t help giving up [IV] « Twisted chocolate's Blog

  3. Pingback: Can’t help giving up [V] « Twisted chocolate's Blog

Lasă un răspuns

