Can’t help giving up [IV]

Partea I aici

Partea a II a aici

Partea a III a aici

Partea asta va fi din perspectiva lui Mihnea.

-Hei,Mihnea,aia nu e chiar Dana,scorpia care ti-a dat papucii?

Fraierul de Robert.Imediat se aude un hohot cretin de ras,dar nu-i nimic,ma asteptam la asta.In clipa urmatoare m-am uitat la Celia,care insa nu parea sa fi auzit ceva.Bine.Chiar nu am chef de intrebari si suspiciuni toata seara.

Si dintr-o data m-a lovit-Dana nu m-a ascultat.Eram sigur ca asa va face,doar nu credeam ca ar asculta vreodata de cineva,indiferent de motiv.

Stiam ca e gresit,jur ca stiam,dar cu mesajul in care ii spuneam clar sa nu vina imi dublam sansele de a o vedea.Plus ca imi va cere explicatii,iar mie imi va veni sa rad de felul cum isi scutura parul cand e nervoasa,dar..nu va mai urma o impacare..

Da,sunt perfect constient de lipsa sentimentelor ei,doar nu degeaba m-a parasit.Dar inca sunt capabil sa visez,nu-i asa?

……

Petrecerea e pe sfarsite.Nu a venit nici macar sa ma  salute,de fapt nici nu cred ca stia ca ma aflu aici.

Si totusi,ar fi putut sa renunte sa mai bea.Nu o condamn,nu am,(cel putin nu mai am) vreun drept asupra ei,dar ma intreb cum va ajunge acasa-Alexia a plecat acum jumatate de ora.

Ei,de ce mi-ar pasa mie?Mai bine m-as ocupa de actuala iubita: „Celia,cat mai vrei sa stam?”

-„Plec chiar acum,ma conduce Sabina.Tu ce faci?” spuse in timp ce isi infasura bratele in jurul meu.

Am refuzat-o politicos ,fara chef de dulcegarii.”Mai stau,pana la urma Vlad m-ar omori daca as pleca inainte sa plece toti”

„Ok,ne vedem maine”

Si am scapat. Deodata,din spate aud o voce cunoscuta in timp ce mi se lasa in brate.”Nu ti-a fost dor de mine?’

2 responses to “Can’t help giving up [IV]

  1. abia astept urmatoarea parte:D

  2. Pingback: Can’t help giving up [V] « Twisted chocolate's Blog

Lasă un răspuns

