Guide to ignorance

Nu cred in horoscop.Daca am crezut vreodata in el,acum clar mi se pare o prostie.Si totusi mi se pare ciudat cand vad cum tot felul de oameni,carora nu le lipseste chiar multa materie cenusie cauta disperati prima data intr-o revista mult iubitul horoscop.

Sa presupunem ca incultura mea despre stele e sub medie:Cum poti tu sa ma convingi ca daca Venus e in nu-stiu-ce pozitie astazi voi primi probabil,(niciodata sigur) bani.Sau ma va calca masina.Sau imi va fi somn toata ziua.

Si vorbesc despre horoscopurile care se mai si chinuie putin sa inventeze sa prevada ceva complex. Cu celelalte mai degraba te uiti tu la cer si incerci sa iti  vezi viitorul.

Din curiozitate,vreau sa vad niste „adevaruri” pentru mine pe ziua de astazi.A,da,sunt scorpion.

A venit vremea sa te scalzi in ape ceva mai dulci! Cu bateriile incarcate si suportul deplin al celor din jur, vei avea parte de o perioada benefica in viata ta. Profita la maxim de fiecare clipa!

Si de pe alt site:

Va sfatuim sa nu va ambitionati si sa aveti rabdare ca partenerul de viata sa se calmeze.Se pare ca sunteti nevoit sa plecati intr-o delegatie care se anunta destul de dificila. Va puteti descurca foarte bine, dar va sfatuim sa fiti foarte atent la acte.Ar fi bine sa va ascultati intuitia.

Mi se pare mie,sau se cam bat cap in cap?Sa inteleg ca si astrele creeaza intrigi si le spun fiecarui astrolog altceva-asa-doar sa aiba el probleme.Da,se explica.Dar daca stelele spun acelasi lucru,adevarul nu e acelasi,indiferent de unghiul privit?

Oricum,nu conteaza-poate unii ma aproba acum,dar maine cand cineva va deschide o revista/un ziar se va auzi „Ce spune horoscopul?” .Chiar asa,spunea Marte ca azi lumea nu e de acord cu mine.


2 responses to “Guide to ignorance

  1. Cineva mi-a povestit cindva cum se alcatueste un horoscop la radio. (Era vorba despre un post radio anume, unul, nu toate, de restul nu raspund).
    Se ia o cantitate de texte mici cu abureli de genul „astazi feriti-va de magarush”, „o sa aveti parte de o intalnire romantica”, „controlati-va emotiile, s-ar putea sa va dea bataie de cap la serviciu” si bla bla…
    si se amesteca binisor (mie actiunea mi s-a asociat cu butonul SHUFFLE din winamp, care alege melodiile in mod aleatoriu din playlist) si se adauga in dreptul fiecarui textulet cite o zodie 🙂
    Si uite asa ne alegem in fiecare zi cu cite un horoscop „nou-nout”.

  2. Da,stiu,si eu am auzit acelasi lucru,doar ca de reviste..si mi se pare chiar stupid ca unii sunt atat de creduli incat chiar sa isi ghideze ziua dupa cateva „vorbe in vant”

Lasă un răspuns

