Attention,please!

Iti propun un test.Incearca sa gasesti omul din imagine.Da,este un om.Cauta-l.

Acum rezultatele:

Doctorii spun ca daca depistezi omul in 3 secunde se cheama ca ai o parte dreapta a creierului foarte dezvoltata.Deci e bine.

Daca il descoperi intre 3 secunde si un minut, atunci partea dreapta ti-e dezvoltata normal.Inca bine.

Daca iti ia intre un minut si vreo 3 minute, nu e prea bine cu partea dreapta… Ai nevoie sa consumi proteine .Nu prea bine.

Daca nu il gasesti nici in 3 minute si ai nevoie de mai mult… pai nu mai prea ai scapare…Rau.

5 responses to “Attention,please!

  1. Si daca stau de 3 zile incercand sa descopar omul ce fel de creier am??:))..Aaa..acuma am vazut ..”nu ai scapare”:-s:-s

  2. Da deci trebuie sa mi-l arati:-w..
    Nu il vaaad!!

  3. OOO DAAA!!
    L-am vazuuut!..Chiar e un om!\:d/\:d/

  4. In sfarsit,@ alina=))
    totusi,acum ma intreb care e rezultatul tau:>

  5. „Daca nu il gasesti nici in 3 minute si ai nevoie de mai mult… pai nu mai prea ai scapare…Rau.”–>asta e rezultatul meu.:))

Lasă un răspuns

