Can’t help giving up [V]

Partile I,II,III si IV

Partea asta va fi din nou din perspectiva Danei.

Si totusi: ce naiba s-a intamplat?M-am trezit cu un cap de 3 ori mai greu decat ieri,vajaind.Cele 2 cesti de cafea nu si-au facut efectul,iar eu inca incerc sa imi amintesc ce s-a intamplat aseara..

Sa vedem-am intrat la petrecere,iar primul lucru pe care l-am vazut a fost Mihnea.Era cu Celia.Atunci am decis sa ma prefac ca nu exista.Si mi-a iesit,pana cand..am inceput sa beau.De manie,de frustrare..nu-mi pasa,am baut in continuare,dupa care-intuneric.

De ce nu pot sa imi amintesc absolut nimic?Sunt sigura ca am facut o prostie,ceva ce imi sta in caracter de fapt-ceva legat de el.De ce a trebuit sa beau?Sa scap de scrupule,de sentimente?De fapt,asta ar insemna o adevarata fericire-sentimentele sunt problemele mele cele mai serioase.Cum voi putea sa mai dau ochii cu toata lumea?De fapt,mai important-cum as putea sa mai dau ochii cu el?

Simt ca voi innebuni daca ma mai gandesc la asta inca cinci minute.Cred ca mai bine as suna-o pe Alexia,ea e singura care m-ar putea distrage de la propriile ganduri.

-Hei,Alexia,ce mai faci?

-Sunt bine.Lasa asta,am noutati.Nu iti va veni sa crezi.E despre Mihnea.

-Nu,te rog.Nu vreau sa mai aud nimic de el.Am..am auzit destule despre el.

-Crede-ma,asta merita.Stii ca Celia era destul de geloasa.Ei bine,am auzit ca aseara o tipa a flirtat fara rusine cu Mihnea imediat ce ea a iesit.Ghici ce-Celia si-a uitat poseta si a intrat dupa 2 minute inapoi,iar tipa aia tragea de el sa danseze.Ba mai mult,a aflat ca el a condus-o acasa,asa ca azi Celia i-a dat papucii lui Mihnea printr-un mesaj.Ma intreb care e fraiera care s-a bagat intre ei.

-Alexia,fraiera aia eram eu! am tipat in receptor si am inchis imediat,inainte de a-mi tremura glasul in lacrimi.Sper ca tonul telefonului sa o lamureasca..

2 responses to “Can’t help giving up [V]

  1. super!:X:X:X cand postezi urmatoarea parte?

  2. Cat de curand imi va permite imaginatia:))
    Ma bucur ca iti place:)

Lasă un răspuns

