Like a freak

Ca urasc banalitatea nu e chiar un secret,cel putin pentru cei mai multi.Dar ceva mai putin stiut e ca imi plac ciudatii.Si de ce nu as face-o?Prefer oricand cineva mai..special decat un om normal.

Dovada sta chiar in persoanele cu care ma inteleg cel mai bine,fiecare avand o mica mare fixatie,o obsesie,o ciudatenie.Si nu ma plang.In schimb sunt dezamagita de acele persoane care fac totul in proportii perfect egale,care nu ies cu nimic in evidenta,ale caror atitudine denota normal si..atat.Persoane ale caror nume le voi uita garantat.

Stiu ca sfatul meu nu e prea sanatos, dar tu,ca intruchiparea banalitatii chiar iti place sa fi cunoscut ca tipa/tipul..ăăă..de treaba?Ok,asta nu inseamna ca trebuie sa iti dai frau liber tuturor reflexelor si sa devii inadaptatul societatii,ci pur si simplu sa nu te ascunzi dupa deget,sau in cazul asta,dupa un spirit de turma.

Poti fi ciudat intr-un mod original (desi suna amuzant) sau chiar intr-un mod simpatic.Deseneaza pe oriunde,canta la coada la paine,zambeste creppy pe strada,razi la o gluma la care nimeni nu schiteaza un zambet,gama e variata,invata sa fii tu insuti,desi asta e un cliseu expirat.(si nu-mi pasa ca e pleonasm)

Personal,daca nu iesi cu nimic in evidenta,fii sigur ca ai de la mine o bulina neagra.But that’s just me..

A 2 a categorie de oameni pe care incerc sa ii ignor sunt cei care incearca sa imite ciudateniile altor oameni,pentru ca e cool.Sincer,cunosc cazuri.Si nu le iese.Si sunt caraghiosi.Si nu-mi plac.

Asta e doar parerea mea de persoana schimbatoare,plictisita de oameni din specia lasa-ma-sa-te-las.Dar asa sunt eu,mai ciudata..

PS:Nu mai tin minte sursa pozei,deci daca o recunoaste cineva,scuze:)

4 responses to “Like a freak

  1. Pingback: Idei si Sfaturi pentru Activitatea de VideoChat de la Domiciliu | ANGAJARI VIDEO CHAT MUNCA LA DOMICILIU

  2. Trebuie sa fac ceva prin care sa ies in evidenta.
    Ca sa nu am o bulina neagra de la tine[:(],ciudato!:P

  3. @Alina,nu mai trebuie sa faci nimic:d

  4. da ai dreptate,daca esti ciudat mereu iesi in evidenta si devi si mai simpatic, asa am ajuns eu populara in scoala de aici intr-o luna:))(in Italia) daca esti ciudat esti original.si nimeni nu te poate imita :)>- multe fete au incercat sa ma imite 😕 dar nu le.au iesit ca mine:-??.

Lasă un răspuns

