Can’t help giving up [VI]

Partile I,II,III,IV si V

Trantind telefonul mi-am dat seama de un lucru:Mihnea s-a despartit de Celia.E singur.Poate mai am o sansa.Nu.Poate mai avem o sansa.Dintr-odata mi-au pierit toate ingrijorarile,toate resentimentele,toate remuscarile.M-a napadit cea mai dulce speranta pe care am simtit-o vreodata.Va fi bine.Se terminase tot ce e rau,stiam asta.

El ma iubeste,am simtit-o aseara.Nu voi mai da cu piciorul cu atata usurinta la relatia noastra de data asta.Relatia noastra..Ce frumos suna..Dar destul cu visul,vreau sa-l simt realitate.Voi face eu primul pas.Ce zi e astazi?Vineri!Stiu unde il gasesc,sunt sigura ca e la cafeneaua aia,care serveste cafeaua exact cum ii place,tare si amaruie.Brusc,cafeaua are un gust placut cu gandul la preferintele lui.

De indata ce ajung pe strada respectiva,il vad pe fereastra.E singur.E perfect,ca si cum destinul ne-ar fi sortit sa fie asa.

-Buna,Mihnea.Vreau sa discutam ceva,ii spun,simtind un zambet rasarind pe buze,inca plutind in planurile mele.

-Si eu.Si te rog sa ma asculti.

-Orice.

-Bine.Trebuie sa iti spun ca nu vreau sa ma mai cauti.Niciodata.Nici un telefon,nici un email,nici un mesaj..nimic.Nu inteleg cum ai putut face asta aseara.Tu nu te-ai gandit la consecinte?De fapt nu o faci,nu poti concepe asa ceva.Totusi,intelege ca nu sunt marioneta ta,nu sunt nici papusa,nici fraierul tau.Viata mea nu te mai priveste,sa o strici cum vrei tu.Nu mai vreau scene din partea ta,cat timp tu ai decis ca nu mai vrei nimic de la mine.Cred ca..cred ca asta a fost tot.Adio,Dana.

-Dar..

Dar e prea tarziu.A plecat  fara nici un alt cuvant.Cafeaua abia adusa nu mai are cum sa incalzeasca raceala lui.

Cum am putut fi atat de proasta?

5 responses to “Can’t help giving up [VI]

  1. In sfaarsit!!…Dupa 11 zile,23 ore si 41 de minute ai pus si tu continuarea.;))
    Chiar..ce faci?ai la status”learning:-B”?:)))

  2. Dar ce cititoare am:))
    Mda,asta s-ar presupune ca fac..presupune am zis!:))

  3. Nu ai mai postat nimic.:(
    Nu ma mai apuc acuma sa calculez de cat timp.:)))

  4. „mai vedem noi..daca marfa ii ieftina si buna”:))

Lasă un răspuns

