Telepatie

Cati dintre voi nu ati incercat,dupa citirea unui articol,un dialog tacut cu un prieten sau o persoana din jur?Cati dintre voi nu v-ati gandit la avantajele telepatiei,anticipand cateva fapte?

Si daca v-as spune ca asa ceva ar fi posibil?M-ati numi excentrica sau a-ti astepta rabdatori?Bine,nu vorbesc despre telepatie in forma la care va asteptati,dar ea exista.Si se desfasoara chiar acum.

Cum?Sa zicem ca te afli in locul tau de receptie-in fata calculatorului,al laptopului,sau ce vrei tu,iar eu ma aflu in locul meu de transmisie.Exercitiul mental nu acopera doar o distanta de spatiu,ci si una de timp,incat in timpul in care tu citesti asta,eu probabil voi face cu totul altceva.Observi ca nu am nici un as in maneca si nici nu-mi misc buzele.Si sunt destul de sigura ca nici tu nu faci asta.Si iata-telepatie autentica in actiune.

Stiu,stiu,nu la asta te-ai asteptat cand ai citit titlul articolului.Nu am nevoie de telepatie pentru asta.Dar cat timp ne e imposibil sa facem asta,hai sa ne bucuram de lucrurile marunte,vrei?

Idee preluata de la Stephen King.

5 responses to “Telepatie

  1. De mainainte astept sa intri pe mess.Sa-mi zici parerea despre filmuletu’ ala de la religie.:-@
    Poate ma ajuta cumva telepatia si intri^:)^.;))
    „Mai vedem noi.”:))

  2. Cristina:Azi mai adaug ceva pe blog.:-@
    Vad ca nu ai mai scris nimic.:-w:-w

  3. Poate face repetitie pentru maine.:)))Si de-asta nu ai mai scris nimic pe blog.:)).Eu acum ma apuc sa fac planu’.

  4. Pingback: nu mi-e frică de furtuna care îmi duce vasul la mal « Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine.

Lasă un răspuns

