Adio,dar raman cu tine

Cum as putea sa-mi explic absenta de aproape o luna?Cum m-ati putea scuza?

Recunosc,am avut o tentativa (de fapt mai multe) de a lasa blogul balta.Can’t help giving up.

Revelatia mi-a aparut in momentul in care mi-am verificat statistica si am vazut cati vizitatori aveam,chiar daca nu mai scrisesem de ceva timp nimic.Si atunci mi-am dat seama:asta nu sunt eu,urasc sa renunt la ceva,mai ales daca incepea sa-mi placa.Unde mi-e ambitia?

Inainte sa incep sa sun ca un politician in perioada electorala,trebuie sa marturisesc-nu am scuze.Timp-am.Posibilitati-am.Mi-am intrat in cap ca trec printr-o pana de idei,dar cand m-am hotarat ca renunt,o groaza de teme mi-au navalit in minte.

Concluzia?Promit solemn ca atata timp cat am internet si timp voi posta minim un articol pe zi.Incepand de maine.

Am zis!

One response to “Adio,dar raman cu tine

  1. Ai promis.:-„

Lasă un răspuns

