Can’t help giving up [VII]

Primele sase parti le gasiti in categoria „Can’t help giving up”:)

Nu stiu cand am adormit.Nu stiu cum am adormit.Dar as fi vrut sa nu ma mai trezesc.Am spus eu asta?Nu am crezut niciodata ca voi gandi asa.

Niciodata..Un cuvant prea mare pentru mine.Ca si „intotdeauna” de altfel..

Nu mai am lacrimi.De ce as avea?Le-am irosit pe toate,si oricat as vrea,nu mai pot sa plang.

Ma simt mahmura.Capul meu..nu,are aceeasi marime.Ciudat,nu am baut nimic. As vrea sa tip,sa urlu,sa blestem..sa uit.As vrea sa rad,dar stiu ca as suna isterica.

Trebuie sa ies de aici,parca orice lucru taraie dupa el o amintire dureroasa.Mult prea dureroasa.

Nici nu-mi dau seama cum imi misc picioarele unul dupa altul.De ce am senzatia de vis?Din departare aud o voce „Domnisoara,v-a cazut poseta”.Ma intreb pe cine striga.Oh,sunt eu.Nu-mi pasa.E un semn rau?

-Dana!Dana!Stiam eu ca tu erai.Cine altcineva si-ar mai fi scapat geanta si ar continua sa mearga?spuse razand.

M-am uitat atenta la el.Parea familiar.Dintr-odata mi-am dat seama-era  Sergiu,un coleg din scoala generala.

-A,merci.Ce mai faci?am baiguit ceva din politete.

-Uite,m-am intors in oras.Mi-a fost dor de tine.Ce faci acum?Ai accepta o invitatie la depanatul amintirilor,sa zicem..la o cafea?

-Nu cafea!aproape am strigat.

Am incercat sa remediez privirea din ochii lui. „Ce zici de un cocktail?”

-Cum vrei tu,spuse zambind.

Nu e Mihnea,dar ce mai conteaza.Si are un zambet frumos..

Lasă un răspuns

