Da,tu!

Nu inteleg un lucru.

Peste tot sunt criticati,ironizati,chiar jigniti asa-numitii cocalari si pitipoance.Si totusi nu inceteaza cu comportamentul lor -clar penibil-ba chiar se cred invidiati.

Da,invidiez atat de mult abilitatea de a $kry3 @$ha,de a afisa un bronz oribil exotic,de a ma imbraca indiferent de zi,de ocazie,de perioada in roz (nu ma intelegeti gresit,imi place rozul,insa in cantitati moderate) sau de a ma lauda cu numeroasele priviri stanjenite cand ascult manele la maxim in locuri publice.Visul meu de o viata.

Cat despre celalalt gen,despre capacitatea lor de a purta atata imitatii aur,despre valoarea lor si asemanarea izbitoare  cu un Van damme,varianta cu burta,pantaloni albi,camasa cu guler ridicat si manelist,pur si simplu ma fascineaza.

Dar destul,despre asta stiti toti-avem material.Ce ma scoate pe mine din minti sunt nick.name-urile lor.Sa le analizam.

Smechera.Smecherul.Smecherita.Smecherasul.Vine in forme variate.Intrebarea e:chiar crezi ca dai pe cineva pe spate,va veni la tine in genunchi,la preamaritul smecher,intrebandu-te-ba nu-cerandu-ti voie sa-ti faca servicii,din prea multa adoratie?Crede-ma,nu!

Printesa.Printul. Desigur,aceasta specie face parte din familia regala.O numeroasa familie regala,avand in vedere ca mai toti sunt proclamati.Pardon,autoproclamati.Sarmana regina,categoric are multi copii.Dar e in regula,oricum sunt multe regine care o ajuta,cam 2-3 in fiecare lista de mess.Deci e bine.

Sefa ta.Seful tau. Pe astia chiar nu-i suport.Sunt sigura ca-mi esti superior,ca ai fost promovat,ca esti perfect,ca esti ideal.Pacat ca nu stii sa pui cratime unde trebuie.Dilema mea-sunt cam multi sefi-,deci daca se intalnesc 2 sefi,care din ei este seful celuilalt?

Si mai sunt muulte nick.name-uri,dovezi de prea multa incredere in sine,dar nu merita.Mi-ar placea in schimb ca pe viitor sa se mai curete internetul de barosani,versate si sucari.Cer prea mult?

6 responses to “Da,tu!

  1. Salut. interesant blog…ai un loc in blogroll:)

  2. Buna.Ma bucur ca iti place,te-am adaugat si eu:D

  3. Mersi,dar sa precizez ceva!
    Eu nu adaug lumea doar asa,sa fiu agaugata,nu-mi pasa de asta.Daca consideri ca nu merit un loc,nu trebuie sa ma adaugi doar asa..ca te-am adaugat si eu.

  4. Stai linistita,ti-am citit cateva posturi si imi place cum scrii,nu as adauga pe oricine in blogroll:))

Lasă un răspuns

