Can’t help giving up [VIII]

Partile anterioare le gasiti in categoria „Can’t help giving up

M-am pomenit razand la glumele lui Sergiu.Am si uitat cat de dezvoltat e simtul sau al umorului.Ochi caprui,par brunet si un zambet dragut.Nu e rau..Nu e rau deloc..

-Am ceva pe fata?spuse deodata  Sergiu.

-Ce?am raspuns uimita.

-Pai..ma simt ca un experiment,ma fixai atat de ciudat cu privirea..rase el.Ce-ai in minte?

Am zambit stanjenita.

-Nimic important,doar ca..

Si am amutit.

-Ce s-a intamplat?

Am scuturat din cap.

-Nimic,mi s-a parut ca am recunoscut pe cineva.”Daca ai stii..”am continuat in minte.Pe terasa intrase Mihnea.M-am hotarat sa ma prefac ca nu-l cunosc.Se pare ca si el va face acelasi lucru.

-Si cat timp spuneai ca ramai in oras?m-am intors mieroasa spre Sergiu.

-Ti-am mai spus de 2 ori,Dana,aici raman,zambi el.In continuare cu gandul altundeva?

-Nu,acum sunt doar aici,cu tine,m-am hotarat eu sa flirtez.Nu,nu din cauza lui Mihnea,in nici un caz,imi place Sergiu,imi place..sa ma mint singura…

-Ma bucur atunci,pentru ca..stii,Dana..mai tii minte cand te tachinam in generala?Tu nu te suparai,ca si cum ai fi stiut..

-Sa stiu ce?

-Ca te plac.

-Si acum?

-Cred ca simt acelasi lucru..

Am simtit cumva privirea lui Mihnea arzandu-ma in timp ce l-am sarutat pe Sergiu?

3 responses to “Can’t help giving up [VIII]

  1. Dana? Trebuie neaparat sa citesc si celelalte parti 😀 asa ma cheama si pe mine :”>

  2. Am ales numele ăsta pentru că mi.a zis o prietenă că „arăt ca o Dana” :))

  3. Abia acum am citit toate partile si mi s’au parut foarte interesante.Sincer nu stiu de unde ti’a venit ideea cu Dana si Mihnea. Astept urmatoarele parti. \:D/ Cat mai repede sper :))

Lasă un răspuns

