Get over it

De când mă ştiu nu am putut face încă un pas înainte dacă imi trecea prin faţă o pisică ce avea nenorocirea de a fi neagră fără a face 3 paşi in spate (7 pentru excentrici) si de a face ‘nşpe cruci,cu mâna/limba,nu am putut sparge o oglindă fără a calcula viitorii şapte ani de ghinion,nu am putut să nu mă uit in spate cu regret când treceam pe sub o  scară/schelă sau să ma intorc acasă cand uitam ceva ca deh,e nenoroc.

Şi chiar faceam toate prostiile astea sub influenţa multor persoane din jurul meu.Şi mă gândesc cât de penibilă trebuie să le fii părut puţinelor persoane normale.

Dar ce e drept,nu eram singura.Ţin minte că am citit într-o revistă că o vedetă (din România,evident) şi pe covorul roşu de s-ar afla şi ar trece o pisică prin faţa ei (de unde pisică pe covorul roşu,e un mister) tot ar face 3 paşi înapoi,zeci de cruci,după care ar defila fericită.Şi mă mai intrebam de unde vine influenţa.

Pe bune,ai crede că după atâta evoluţie,atâtea descoperiri ştiinţifice oamenii s-au lămurit că nu există nici o legătură între o amărâtă de pisică şi faptul că tu ţi-ai pătat cu cafea camaşa la servici sau nu ai caştigat la Lotto sau că în decursul a şapte ani de la spargerea unei oglinzi ai avut câteva neplăceri.Pun pariu că ai avut şi noroc.

Aşa că înceteaza să dormi cu un simbol al unei potcoave sub pernă (sau dacă eşti cu adevărat disperat-cu una reală),nu te uita tremurând în calendar când spargi o oglindă şi întoarce-te fără probleme din drum,ieşi cu curaj afară pe vineri 13,dacă te va călca o maşină,nu va fi din cauză că nu te-ai ţinut de superstiţii.

PS:Aţi observat diacriticile?:))

6 responses to “Get over it

  1. am renuntat la cele vreo 2 superstitii care ma chinuiau, si nu s-a intamplat nimic. tot aici sunt:P

    PS – mersi de blogroll:D te-am trecut si eu:P

  2. Am si eu cateva superstitii; cele mai innebunitoare sunt: intorsul din drum cand uit ceva si da, hell’s cat 😆
    Adevarul este ca nu am patit lucruri atat de urate cand domnisoara neagra mi-a taiat calea, dar s’a intamplat exact inainte de examene importante. Imi aduc aminte ca anul trecut cand am mers la proba scrisa la Cambridge, imi taiase una calea…am injurat urat…a doua zi cand am mers la proba orala, aceeasi matza din nou in fatza mea, de data asta si cu un card de 3 pisicutzi gri si negri dupa ea…da, am vazut NEGRU in fatza ochilor :”>

  3. Cand eram mica, daca trecea o mata neagra prin fata mea, faceam atatia pasi in fata si-n spate cat imi arata varsta in buletin.:)) Ce ar fi sa procedam asa si cand om avea 50 de ani?:)) 50 de pasi in fata, 50 in spate =)) . Vreau sa cred ca nu sunt superstitioasa. Prefer sa nu le acord atentie. Si daca am un moment mai vulnerabil cand mi se intampla vreo faza de genul (ca fiind considerata superstitie), imi fac cruce de 3 ori cu limba. Da, cu limba, si cu gura inchisa.:)) Asta am invatat de la mamaie. Immi zicea ca daca cel cu cornite e in fata mea si vede ca-mi fac cruce cu mana, mi-o paralizeaza. Dar facand cu limba, nu vede.:>

    • Foarte..inventiv:))
      Cumva e drăguţ că oamenii încă mai pastreaza unele chestii din trecut,dar tot ce vreau eu să spun e ca superstitiile nu trebuie să acapareze total modul de viaţă,încât să fi arătat cu degetul drept nebun:)Se cere şi o limită la persoanele excesiv de zeloase.

  4. mi se pare airuea superstitia cu pisica neagra. am pisica neagra de mai bine de 15 ani si cred ca mi-a taiat calea in fiecare zi :))

Lasă un răspuns

