Music or what?

Ăsta probabil va fi un moment în care voi fi numită demodată,mult prea conventională,etc.La ce mă refer?La muzică.

Mai ţineţi minte cât de fabuloasă,extraordinară,inovatoare li se părea tuturor piesa Innei-Hot.Şi de atunci parcă s-a dat startul la nebunie.Inna,Edward Maya,Deepcentral,Tom Boxer si tot felul de dj dubioşi.

Să lămurim un lucru:nu am nimic cu genurile astea,sunt recunoscatoare că au mai curăţat manelele,dar totuşi reprezină doar un stil,nu întreaga industrie muzicală româneasca.

Da,e un gen popular.Da,a prins bine la multime,dar v-ar omorî puţina diversitate?

Suntem ca un copil mic care adoră ciocolata.Şi face prostia să nu mai mănânce nimic decât ciocolată,şi in final o să ajungă în stadiul în care o să îi fie greaţă doar sa-şi amintească de ea.Aşa şi noi.

Muzica de club se aude pe orice terasă,din orice maşina de cocalar care şi-a lăsat manelele pentru acasă şi a decis ca Inna e mai cool.Şi formaţii ca Vama,Taxi,Holograf,Activ sunt lăsate să se bucure când mai prind vreun concert.

Sau mai rău,incep să cânte un stil care nu li se potriveste.De exemplu,anul trecut la un concert Voltaj a încercat să adopte muzica de club.Parerea mea?Epic fail!

Dacă tragi un ochi la comentariile de pe Youtube la piesele din 2000,ai să observi sute de melancolici care s-au săturat de „Take me higher” şi „Walking like do you” deplângând vremurile bune.Nici să cădem în cealaltă extremă nu vreau.Tot ce aş vrea ar fi să se uite puţin de comercialitate şi să se mai audă câte o piesă pe care dacă o dai mai încet auzi şi altceva decât un bass monoton.

Oricum,e doar un alt curent care vine şi trece pentru că nimeni nu ştie cum să alterneze muzica.

11 responses to “Music or what?

  1. Te aprob. Acum ceva timp am facut si eu un articol despre asta. Mie.. personal, imi este dor sa mai aud un Holograf, un Proconsul, un Taxi din cand in cand. Ascult mereu, imi place si clubbin’, dar stau cu mama sa ascultam o melodie si-i pun Inna.. o crucesc :))

  2. si eu is de acord!……nici nu stiu cine e Inna asta 😀 si nici nu cred ca ma intereseaza

  3. Pentru mine, muzica de club se asculta in club! Eventual la un party. Acasa si in compania prietenilor mei, prefer sa ascult muzica mea: Bere Gratis, Taxi, Holograf, Aerosmith, Bon Jovi… Si mai ales VAMA! 8-> sunt fana inraita Tudor Chirila :”>
    Cat despre Inna…cand va invatza sa vorbeasca engleza asa cum trebuie, POATE voi deveni mai interesata de melodiile ei 😆

  4. Oh,mă bucur că aud să există şi oameni din afara maniei Inna:))

  5. Stii de ce apar tot felul de dj ca ciupercile dupa ploaie? Sau de ce toti artistii de la noi se orienteaza spre muzica house? Pentru ca asta se vinde cel mai bine in Romania, si anume muzica de club. Tineretul acapareaza tot. Pana la urma, hai sa fim seriosi, sunt putine persoane (dintre tineret) care ar asculta Holograf sau Voltaj atunci cand merg in club. Lor le place sa se zbenguie. Parca alcoolul si tigarile nu se potrivesc bine in acordul melodiilor interpretate de Iris. Fiecare interpret e cu stilul sau. Uite, de exemplu la americani n-o sa auzi muzica house in cluburi, ci muzica R&B. Asta se comercializeaza la ei. La romani se pare ca predomina houseul si manelele.

  6. Eu am ramas la Holograf, Proconsul, Directia 5, astia imi mangaie sufletul!
    Mi-e sila de piesele comerciale de acum, TOATE suna la fel si-i deja stupid ..
    Poate o sa-mi sara fanii inraiti in cap dar de-o vor face sa imi explice care e diferenta in/dintre toate piesele astea infara de ” dâgâdâm dâgâdâm ” si-un refren repetat de N ori !?

  7. Trece? Pai sa treaca odata! Toata lumea se plange ca s-a saturat de muzica asta de clubereala dar… banuiesc ca se difuzeaza la radio pentru ca…e ceruta. De cine? Tot de noi sau de unii aproape ca noi…
    Si eu m-am saturat, VREAU ALTCEVA!

  8. Postul tău mi-a adus aminte de Cargo-Dacă ploaia s-ar opri. Da, mi-a adus aminte, pentru că muzica de azi, mai bine zis varietatea, ne face să uităm complet de muzica de calitate. Oricum piesele de cândva [pentru mine..de când eram încă micuţă] rămân primele în orice clasament. (:

  9. Dar nu esti deloc demodata, acest gen a prins la public, dar nu cred ca pentru mult timp

  10. ce sa facem acum? daca oamenii nu stiu ce e aia muzica buna…

Lasă un răspuns

