Akinator

Pentru cei care nu ştiu,Akinator e o pagină  web.De fapt un fel de joc cu întrebări.

Tot ce trebuie tu să faci este să te gândeşti la o vedetă şi să răspunzi la întrebările puse,iar in final Akinator îţi va ghici starul.

L-am făcut de câteva ori,cu vedete diferite,desigur,şi le-a ghicit de fiecare dată.De la Leighton Meester până la Louie Anderson:))

Creează dependenţă.

http://en.akinator.com/

Mulţumesc sursei:)

7 responses to “Akinator

  1. Am incercar de 3 ori, insa Akinator-ul m-a putut „ghici” doar o data. A treia oara a fost pe aproape, insa nu…
    Da e bun asa sa casti gura cind te plictisesti…

  2. Ce tare 🙂 Mi-a ghicit pana acum tot!

  3. mersi de link. e tare enervant ca stie mereu vedeta. mi-a ghicit de fievare data

  4. Super funny! M-am distrat de minune cu mama jucandu-ne cu „duhul Stie-TOT” ;)).
    Off: Ai un cadou mic si scump la mine, sa vii sa-l iei >:D< !

  5. bun de plictiseala..dar…totusi „l-am batut”..nu mi-a ghicit nici o vedeta din 3 😀

  6. Pff… chiar tare. Ce ghiceste asta . :))

  7. mi-a ghicit tot. Mi l-a ghicit pe Basescu, pe mine, pe frate-miu, pe mama, pe tata, catelul si spider-man. I-a gasit pe toti! :))

Lasă un răspuns

