Recomandări

1.Un film

-My sister’s keeper-

Am decis să iau o pauză de la thrillere,aşa că fac o recenzie la o dramă.

Primul lucru care îţi sare în ochi este distribuţia,din care face parte Cameron Diaz.Nu cred că pot să îl prezint ca pe o capodoperă,însă poate fi încadrat cu uşurinţă în topul filmelor bune.

Iniţial personajul principal este Anna,care a fost născută pentru a ajuta-o prin transplant de diferite organe pe sora sa bolnavă de cancer,Kate.Când este obligată să facă un transplant care ar costa-o o viaţă uşoară,Anna decide să-şi dea părinţii în judecată pentru emancipare medicală.

De aici veţi vedea cum evoluează povestea.Recomandarea mea e să ţineţi pe aproape un pachet de şerveţele,este un film emoţionant până la lacrimi (de menţionat că plâng foarte greu la un film)

Aici trailerul.

2.O carte

-Tess d’Ubervile-

Thomas Hardy

Romanul este povestea tinerei Tess,o fată simplă,deosebit de frumoasă,care provine dintr-o familie de ţărani care află că se trag dintr-o familie cu renume,dar ruinată cu mult timp în urmă.

Departe de a profita de acest lucru,numele lui Tess constituie un blestem pentru ea,din acesta născându-se toate problemele ei.De la un punct povestea ei se transformă în una de dragoste,însă devenită imposibilă din cauza unui secret din trecutul lui Tess.

E o dramă interesantă,perfectă pentru iubitorii de romane clasice de dragoste.Romanul are ecranizări din 1959,1998 şi 2008.Nu ştiu ce să vă spun despre ele,nu le-am văzut încă.

3.O piesă

-Jason Walker: Down-

I shot for the sky
I’m stuck on the ground
So why do I try, I know I’m gonna fall down
I thought I could fly, so why did I drown?
Never know why it’s coming down, down, down.

Sper să vă placă:)

8 responses to “Recomandări

  1. Filmul e frumoooooooooooos, am plans cand l-am vazut! Citisem cartea inainte sa-l vad.. impresionant :); cartea n-am citit-o, dar o sa tin cont de ea si piesa e bestiala! Multumesc >:D<

  2. Tess d’Ubervile am citit acum muuuulta vreme. In tinerete. 🙂 E o carte buna.

  3. Cit am plins la acest film, cite noduri in git… Cit am incercat sa ma abtin…
    Foarte frumos film, dar trist. Foarte!

  4. My sister’s keeper- pare interesant:)

  5. yeap, eu am compus-o … tot ce scriu pe blog, imi apartine. unde a fost cazul, am citat sursa 😉 …

    cat despre recomandari, mi-a placut mult filmul my sister’s keeper. merita vazut 😉

  6. My sister’s keeper – e musai sa il vedeti! E o drama foarte buna!

  7. Tess a fost prima carte la care mi-au dat lacrimile, si singura pana acum. Nu sunt eu foarte sensibila, dar cartea prezinta o viata asa de nedreapta incat mi-au dat lacrimile de ciuda ca nu poate fi atlfel, ca intr-adevar exista oameni care se asteapta sa le ierti greselile, dar daca si tu ai facut o greseala criminala te trimit la esafod. Ecranizarile nu le-am vazut, dar din experienta stiu ca de obicei filmele sunt mult sub carte. O zi faina!

Lasă un răspuns

