Iubirea contemporană,pamflet fără voie

Ceva de care vroiam să vorbesc de ceva vreme.Înainte de asta,vreau să specific că postul nu face aluzie la persoanele cu relaţii de lungă durată sau cu o bază puternică.

Nu.Eu am ceva cu alt tip de mentalităţi.Câţi dintre voi,cu o listă de mess de mai mult de 50 de persoane nu v-aţi izbit de statusurile alea de dulcegării cu gust acru-amar pentru noi,muritorii de rând,de la „te iubesc” până la cele mai sofisticate-manelizate declaraţii de vai! dragoste?

Ok,nu sunt chiar cea mai mare fană a romantismului online,recunosc,dar greşesc dacă mi se face greaţă când văd chestii din astea la statusuri?

Bine,poate până aici exagerez.Dar am uitat să menţionez că mi se ridică involuntar o sprânceană la statusurile îndrăgostiţilor de 13-15 ani.Şi nu numai atât.

Spre exemplu.Maria a lu’ nea Vasile şi Ion a lu’ Dumitru au descoperit ce bine le stă în poză şi au decis să se combine (altă expresie deşteaptă,să nu se prindă părinţii ce fac odraslele,că de,e subtilă,da?).Şi ajung ei acasă,intră ei pe mess (şi-au pus internet,ce ştiţi voi?) şi „Iute,pune-ţi la status ceva să vadă lumea cât ne iubim noi,să crape Ileana de ciudă”.

După cum vedeţi,am ales un exemplu de la ţară,dar partea tristă e că se întâmplă îngrijorător de mult la oraş.

Şi nu aş avea nimic împotrivă dacă într-adevăr şi-au găsit dragostea adevărată,de basm,superioră,divină,ideală şi desăvârşită,dar,pe cât de perfectă era acum 3 zile,după despărţire urmează potopul de lacrimi/înjurături/reproşuri/regrete.Pe faze.Nu mai contează cine cui a dat papucii,ei se consolează prin statusuri pline de emoţii şi sentimente.

Şi atunci,de ce avatarul-tău îţi pui la status chestii demne de un jurământ de nuntă?Chiar crezi din tot sufletul tău de Cupidon neînţeles că prin asta demonstrezi tu ceva ieşit din comun?Înţeleg să pui poate o melodie drăguţă pentru el/ea sau ceva mai delicat,nu să-ţi trânteşti un „Fără tine mor”,că sperii sărmanul partener în caz că ai avut norocul să fie normal. Dar..

Mă întreb-Romeo şi Julieta,dacă ar fi putut,de câte ori şi-ar fi schimbat statusul?

5 responses to “Iubirea contemporană,pamflet fără voie

  1. Nici eu nu agreez statusurile astea! Pe langa asta, majoritatea relatiilor dintre adolescenti nu sunt foarte trainice.De obicei primele iubiri din copilarie sunt cam oarbe.. dar credem cu desavarsire la inceput ca el/ea este mai presus de orice si incercam sa „divinizam” persoana respectiva. Intr-un fel vrem sa ne laudam scriind astfel de statusuri. Orele in sir pierdute discutand pe mess duc la racirea relatiei. Deci cred ca nu ar trebuie sa ne sufocam partenerul/partenera.Eu asa cred..

  2. Bun articol! Finalul mi se pare foarte concludent! 🙂 si eu sunt anti-iubire pe net… mi se pare o solutie pentru cei care vor sa se afiseze in fata colegilor, a prietenilor, dar nu si in fatza saracilor parinti, care nu prea stiu cu ce se mananca netul 😆 ( majoritatea dintre ei).

  3. Pingback: Cine se tachinează se iubeşte « Twisted chocolate's Blog

  4. De mii de ori şi-ar fi schimbat statusul. :))

    E normal că fluturaşii îndrăgostelii te ameţec şi te dau peste cap… poate au săracii circumstaţe atenuante.

    Dar şi eu îi consider uşor deplasaţi. E prea mult… e prea mult de la nişte relaţii de maxim 2 luni care s-ar putea să se termina mâine, între oameni care mă îndoiesc că ştiu cu adevărat ce înseamnă iubire.

    Sau sunt prea clasică… şi cred că dovezile de dragoste, de orice fel, se dau între cei doi, nu între o listă de mess.

  5. Dar nu doar statusurile te fac sa ridici din spranceana.. Ci si mass-urile.. [credeam ca a trecut moda asta]
    http://cocalari.com/2010/06/sa-stie-toata-lumia-o-iubesc-numai-pe-ia/

Lasă un răspuns

