Poze

Pe principiul „Să nu treacă o zi fără să fi văzut ceva frumos”,am găsit un site cu poze absolut superbe:

Mai multe aici.

16 responses to “Poze

  1. a doua e superba :X..si aia cu pisica 😀

  2. Te-am vazut, mi-ai placut, te-am luat in blogroll;;)

  3. Mie imi place a 2a poza. Dar si celelalte sunt frumoase. Si-mi place asta cu ”sa nu treaca o zi fara sa fi vazut ceva frumos”.

  4. Imi place 2, 3 si 4. Sunt f speciale.

  5. A doua si ultima imi plac cel mai mult.

  6. intrebare:unde mi-ai gasit blogul?

  7. Ah, cat sufar si eu dupa niste poze ca astea 😦 sunt al naibii de frumoase 8->
    P.S: te-am adaugat si eu la blogroll 😀 sa-mi fie rusine ca am facut-o atat de tarziu! :”>

  8. Mc:)Te-am adăugat şi eu.

  9. toate sunt frumoase dar penultima mi’a placut mai mult.mi se pare sexy =]
    te’am adaugat la blogroll.

    btw cum se numeste sietul?

  10. Câtă energie şi senzualitate…

Lasă un răspuns

