Citate

Câteva citate care mi-au placut mult din cărţile preferate din vara asta:

„Impresia că eşti îndrăgostit de un oraş întreg,fiindcă nu ştii care-i casa lui Luli”

„De când talent=dragoste?

-De când talent=viaţă.şi de când viaţă=dragoste”

„Ţi-ai pierdut nebunia.Eşti eroul de pe hârtie”

„De ce nevoia de a mă izola în extraordinar?Mie mi-e frică.”

„O ador.Ştie.”

„Dar am trecut pe lângă el cu dragostea în mână.”

[Lorelei,Ionel Teodoreanu]

„Dar omul îndrăgostit e întotdeauna ridicol pentru cel calm. Când celălalt îţi spune „te las”, cum să fii mândru şi să nu te rogi „nu pleca”?.”

[O moarte care nu dovedeşte nimic,Anton Holban]

„În dragoste n-are ce căuta obiectivitatea.”

[Ioana,Anton Holban]

„Toţi suntem mari actori. Numai că jucăm ca pe vremuri, cu măşti”

„Te găsesc atât de schimbată încât îmi este teama să nu te înşel pe tine cu tine.”

„Ce importanţă are sub ce nume apare iubirea?”

[Cartea Mironei,Cella Serghi]

Şi îmi pare rău că am fost leneşă şi nu am extras citate şi din alte cărţi citite vara asta.Dar voi reveni:)

Btw,dacă vreţi detalii despre vreo carte,întrebaţi şi vă voi explica pe scurt subiectul.De asemenea aş fi recunoscătoare pentru alte recomandări de cărţi bune.

5 responses to “Citate

  1. Eu am citit si Panza de paianjen de Cella Serghi.SI ti-as recomanda Fiul risipitor de Radu Tudoram

  2. Almudena Grandes – „Castele de nisip”…pentru ca am observat ca iti plac povestile de dragoste :D. Sau chiar si Marc Levy – „7 zile pentru o eternitate” 😀

  3. Hey, m-ai facut curioasa, o sa citesc neaparat Ioana, de Holban. Mi-a placut mult citatul „Dar omul îndrăgostit e întotdeauna ridicol pentru cel calm. Când celălalt îţi spune “te las”, cum să fii mândru şi să nu te rogi “nu pleca”?.”

Lasă un răspuns

