Time means what?

Să ne înţelegem:nu cred nimic din 2012-echivalent cu sfârşitul lumii,nu mă streseză,nu-mi dă coşmaruri,e prea OTV-ist pentru mine.Problema e că lumea începe să se agite,să se panicheze,dar paradoxul este că nu face nimic în privinţa asta,ca de exemplu să îşi petreacă timpul mai cu cap.Dar asta e altă poveste.

În mod normal aş ignora totul,dacă o colegă nu ar fi început să-mi debiteze de cum se va distruge lumea în 2012,totul pe baza unui articol.Până aici nimic neobişnuit.

Doar că o chestie mi-a atras atenţia: cum că timpul trece mult mai repede ca acum câţiva ani,ăsta fiind un premergător al sfârşitului.Sunt totuşi de acord până la un punct.

Ţin minte că acum câţiva ani distanţa de la 1 ianuarie până la revelion era uriaşă,iar întâmplările de acum câteva luni parcă se întâmplau cu mult mai mult timp în urmă.Un semestru şcolar se scurgea parcă în slow motion iar vacanţa de vară,oricât de scurtă ar fi fost pentru un elev,tot se lungea la nesfârşit când te apuca dorul de şcoală.

Şi acum?Parcă suntem daţi pe repede-înainte şi nici nu îţi vine să crezi că mai sunt doar 4 săptămâni până se termină vara-cu semnele de exclamare de vigoare.Parcă mai ieri a fost ziua mea (şi a fost la sfârşitul lui octombrie),parcă săptămâna trecută am depus dosarul la liceu,parcă acum 2 zile am intrat în vacanţă.Totul pare să se întâmple normal,dar când privim înapoi ne dăm seama că am alergat pe nesimţite.

Şi acum întrebarea mea-mi se pare doar mie sau aţi simţit şi voi acelaşi lucru?

9 responses to “Time means what?

  1. Si mie mi s-a parut,dar nu cred ca e din cauza apocalipsei.Candva se va sfarsi totul,dar nu cred ca in 2012.
    ps.nu ma asteptam sa ai doar 14-15 ani:|

  2. Nu.. timpul trece mai repede. De fapt.. este si o teorie despre cum timpul chiar trece mai repede.. am citit undeva, nu mai tin minte.
    Nu mai este timp, a murit timpul.
    Iti dau dreptate
    Cat despre 2012.. nu cred ca va fi sfarsitul lumii atunci. Poate fi in orice moment.

  3. Ce colega?:>Cristina cred:))

  4. Nu va fi sfarsitul lumii. A fost interpretata astfel, pentru ca in calendarul mayas se termina o anumita perioada de timp cum ar fi la noi un mileniu. Atata tot.Dar, cum prostimea e mare si se prosteste poporul cu televizorul, traiasca OTV-ismele;)

  5. 2012 poate fi cel mult începutul sfarsitului…

    Cat despre trecerea timpului,am aceeasi parere ca si tine.Trebuie sa-l valorificam,pentru ca e mai scump ca aurul.Si trece din ce în ce mai repede,fenomen inexplicabil ce-i drept…

  6. o mana de oameni are o vorba inteleapta: ziua are 24 de ore pentru toata lumea, depinde de fiecare cum le foloseste. nu este vorba de o accelerare a timpului ci a omului… graba graba graba pana cand pui stop o secunda si te gandesti „cum am ajuns aici? cand?”.
    timpul nu se grabeste, planeta nu se invarte mai repede, ci omul accelereaza aparentele uitand de esenta…

    ai scos profunzimea din mine… gata ca miroase a fum.

  7. Nu, nu are nici o treaba cu 2012, take it from me 🙂 de fapt, acum apar alte teorii care vizeaza 2013, chiar 2015 😆
    Timpul trece mai repede cand incepi sa te maturizezi, sa ai multe de facut, sa treci prin multe stari. Si asta inca nimic…sa vezi cum o sa traiesti viata cu 1000 de km pe ora cand o sa te apropii de frumoasa varsta de 18 ani 🙂

Lasă un răspuns

