Can’t help giving up [IX]

Era şi timpul să mai scriu ceva.Primele părţi le găsiţi aici.

În sfârşit mă simt bine-fericită ar fi un cuvânt mult prea mare-,parcă mi s-a luat o greutate de pe piept,şi anume ruşinea pe care o purtam în suflet datorită lui Mihnea.Mă simt..răzbunată.Cine ar fi ştiut că răzbunarea are un gust dulce..cu o tenta de amărui.

Nu-i nimic,e mai bine aşa. Nu,nu l-am uitat pe Mihnea,dar nu îl voi mai lăsa să intre pe o uşă deschisă în mintea mea.Va trebui să se strecoare.Dar din păcate asta îi iese bine..

O plimbare e exact ce-mi trebuie,e acel ceva care mă poate ajuta să-mi limpezesc gândurile,să mă adun,să mă pun cu adevărat în mişcare.Şi cred că reuşesc..Atunci de ce mi se strânge inima când văd doi îndragostiţi sărutându-se?Mi-e dor de Sergiu?În nici-un caz,nu am sentimente pentru el.Mi-e dor de..nu,întrebarea asta nu mi-o pun.Mai bine Sergiu.Sergiu,Sergiu,Sergiu.

Nimic.De ce nu mă pot îndrăgosti de cel care chiar simte ceva pentru mine?Ar trebui să o închei cu el înainte de a-şi face iluzii.Sper doar să nu fie prea târziu.

-Alo,Sergiu.Te-am sunat să-ţi spun că nu pot ajunge azi.E în reg…Ştii ce?Uită ce-am spus.Ne vedem cum am stabilit.Trebuie să plec.Pa.

Mă urăsc,mă urăsc,mă urăsc.De ce am făcut asta?Răspunsul vine dureros:pentru că l-am văzut pe Mihnea cu alta.

6 responses to “Can’t help giving up [IX]

  1. „De ce nu mă pot îndrăgosti de cel care chiar simte ceva pentru mine? ” -pentru ca inima nu asculta de ratiune,ea simte si atat. Ce bine ar fi sa ne putem indragosti de cei care ne iubesc cu adevarat dar de cele mai multe ori nu e asa.

  2. Abia asteptam sa mai scrii ceva in categoria asta. 😀 E foarte draguta povestea. Astept urmatorul post!:P

  3. Frumoasa poveste ;;]

  4. Abia astept urmatorul post!
    E superba povestea asta.:x
    Felicitari.

  5. haaaa… drace… dar frumos mai scrii… m-ai captivat 😀 pe bune… cand mai scrii?? ;;) .. pllszzzz!!!!!!

  6. Mulţumesc:)Cred că azi scriu următoarea parte.

Lasă un răspuns

