Cine se tachinează se iubeşte

..sau,după forma strămoşească: „Cine se bate se iubeşte”,dar evoluând cu excluderea violenţei.Ce e în neregulă cu expresia asta?

Ei bine,asta fiind numai şi numai părerea mea,e total neadevărată.Nu spun că nu ar exista cazuri,dar sunt formate din „cupluri” imature,de obicei prin clasele primare,în care sentimentele dintre Nică şi Smărăndiţa se manifestă prin trasul de păr,bătaie de joc,piedici,rupere de haine şi altele asemenea.

Dar acum?Câţi dintre voi v-aţi găsit dragostea nemuritoare prin tachinări inurile,chiar jenante?Din cultura mea generală,când doi oameni se plac,îşi vorbesc frumos,îşi fac atenţii,se deosebesc de oameni în mod pozitiv,nu prin jigniri care se vor a fi din dragoste.Dacă se tachinează,tachinatul ăla are atâtea tente dulci,încât nu are nici în clin nici în mânecă cu cel „real”.

Şi atunci de unde expresia?Personal,dacă ar fi adevărat,eu ar trebui să iubesc pe toată lumea,şi cum nu sunt chiar o pacifistă ciudată care încheie o conversaţie cu o persoană pe care a cunoscut-o acum cinci minute cu „te iubesc”-news flash-nu o fac.

Deci,dilema zilei pentru credincioşi-de unde ştii că doi oameni se tachinează pentru că se plac sau pur şi simplu au simţul umorului capabil să suporte?

8 responses to “Cine se tachinează se iubeşte

  1. imi place blogul tau, multumesc pentru aprecierile de pe blog, inca nu am publicat ceva important, doar cateva articole in diverse reviste in scoala si in liceu

  2. De obicei nu-i tachinez pe cei pentru care nutresc anumite sentimente, mai degraba imi iese treaba asta cu amicii, cu prietenii care stiu sigur ca nu se supara, cu care imi permit sa glumesc. Nu imi place sa fiu tachinata si in niciun caz nu interpretez asta ca pe o dovada de iubire.

  3. Pingback: Mi-e dor de… « My life in few words…

  4. eu cu iubitul meu mereu ne tachinam… e „tachineala” aia „dan dragoste” 😀 si cu prietenii ma tachinez si aia e „tachineala da prietenie”…. cand e sa zic ceva „in nume de rau” aia nu mai e „tachineala”… e „rupeti.as gatu” si se observa ca nu.i cu „placere”… deci da in mare parte se aplica… „tachineala” e de „fun” 😀

  5. Depinde, sunt bariere pe care esti ispitit/a sa le treci atunci cand e vorba de mai mult decat o simpla joaca.

  6. Pingback: Bloguri ca te inspira « My life in few words…

  7. Ohooo, stiu eu ce inseamna expresia asta, dar cunosc mai mult semnificatia tachinarii psihice ( de cea fizica, de violenta, nu se pune problema, Doamne fereste!). Trec prin asta de 2 ani si uneori e placut, dar de multe ori nu…ce pot sa spun…relatie patologica 😆

  8. Chiar cunosc un cuplu, s-au căsătorit anul trecut (mă rog, civil sunt de vreo 3 ani), împreună de 7, care se tachinează de mama focului.
    Până la urmă asta e personalitatea lor, nu pun la suflet tachinările.

    Fiecare om, fiecare relaţie e diferită; în astfel de cazuri tiparele nu se potrivesc deloc.

    Atâta vreme cât cei doi ştiu să se înţeleagă cu tot ce e la mijloc, acolo poate fi orice. Chiar şi tachinări răutăcioase.
    Dragostea se simte şi se trăieşte altfel la fiecare.

Lasă un răspuns

