Today’s the day!

Azi totul e cum vreau eu.

Azi e bine.

Azi se aude doar muzica mea preferată.Peste tot.

Azi citesc ce-mi place.

Azi nimeni nu-mi cere imposibilul.

Azi se discută despre mine.De bine.

Azi sunt egoistă.

Azi uit de ieri,privesc zâmbind spre mâine.

Azi e eu,eu,eu,eu,eu şi atât.Azi fac dezacorduri.

Partea cea mai frumoasă e că nu am nici un motiv.Nu e Ziua Femeii şi nici ziua mea.Nu e sărbătoare,decât pentru mine.

Şi vă invit şi pe voi să faceţi la fel.Nu avem nevoie de nici-un motiv să ne rezervăm o zi pentru noi,o zi în care nu încape nimeni altcineva,o zi în care avem dezlegare la egoism şi iubire de sine.

Deci să ne bucurăm de azi!

9 responses to “Today’s the day!

  1. Ah, i know the feeling 8-> asa ma simt eu in anumite zile de joi 8->

  2. Wow,mi-ai dat niste idei:))

  3. azi. Azi e ziua Z? ;)) have fun!!!

  4. carpe diem 😀 mah ciudat dar asa ma simt si eu azi… sper sa fie molipsitor si pentru altii

  5. Total de acord! Tot timpul sa fie azi. Maine, este tot AZI :))

      • Merci! Mi-am aduc aminte de super faza din Garfield 2, cand Garfield ajuns in locul pisoiului celebru si urand ziua de luni o decreteaza in afara saptamanii si anunta maiestuos „Happy Tuesday everyone” :))

        Noi insa,prin intermediul tau, am decretat ca nu vor mai exista nici saptamani, nici luni si nici ani. Exista doar AZI si noi azi suntem fericiti 🙂

  6. Azi poate merita sa fie împartita cu cineva.Azi..daca nu azi,maine.Fiecare zi traita numai pentru noi,e o zi pierduta.

  7. Azi da, ma bucur de azi. 🙂

Lasă un răspuns

