SOS!Feminitate pe cale de dispariţie

Bărbatul:-Lasă-mă să-ţi deschid uşa.

Femeia-De ce?Sunt capabilă să o deschid şi singură.

Ok,ce văd eu greşit la scenariul ăsta?

Da,ştiu că suntem în secolul 21,da,am auzit de egalitatea dintre bărbaţi şi femei şi da,cu siguranţă am auzit de femeile care au făcut orice pentru a nu fi considerate inferioare bărbaţilor.Şi totuşi..

Nu credeţi că începe să se exagereze?Femei care se poartă cât mai masculin cu putinţă,cravate,papioane,sacouri „furate” şi adăugate în garderoba feminină,păr,comportament,atitudine,limbaj sau mimică.Toate masculinizate.

Fetelor,nu e un semn de slăbiciune să vi se deschidă uşa/portiera maşinii,nu e ruşine să-ţi scape o lacrimă în public,nu e uncool să fii delicată.Tocurile se poartă cu demnitate şi rochia cu mândrie.Părul aranjat,dâra de parfum şi mişcările cochete nu trebuie lăsate în urmă,sunt semnături femine.Bine,nici să cădem în cealaltă extremă,în stil Regina Albă din Alice in Wonderland,caraghios de fragilă şi clipind penibil de des.

Dar nu vreau să beau bere şi să-mi şterg „mustaţa” de spumă cu mâneca,nu vreau să dau pumni amicali când mă întâlnesc cu prietenii (aviz articolului Cameliei),nu vreau să vorbesc cu un limbaj mai mult decât colorat,doar pentru că pot.

Vreau să am dreptul să mă plâng când îmi rup o unghie sau îmi curge machiajul.Vreau să zâmbesc când văd un apus de soare fără a fi considerată exagerată.Să fii femeie e minunat,deci de ce aş renunţa?

Ps:În articol nu fac referire la fetele care se simt mai bine sport,ci doar la cele care se străduiesc să-şi piardă feminitatea.

Ps2:Există o limită între feminitate şi piţiponceală.E greu să o menţii,dar merită.

Şi o piesă pentru seară:

12 responses to “SOS!Feminitate pe cale de dispariţie

  1. Pingback: Reblog: 72 « TOP . Bloguri interesante

  2. ohohoho…. de.ai sti cata dreptate ai…. in orice caz multe femei nu au notiunea de feminin… parca s.au nascut „dure”… si din cauza asta li se pare ciudat comportamentul rar de gentleman al unora… e vast dar merita. oricum ma bucur ca ai subliniat aspectul asta

  3. Total de acord.
    Pe mine ma deranjeaza foarte tare si fetele care injura dupa fiecare propozitie. Nu le spune nimeni sa nu dracuie si sa nu’si bage picioarele cand sunt nervoase, dar nu constant. Ori e moda, ori e semn ca vor sa para puternice.
    Eu mai cred si ca am dus o lupta lunga si grea impotriva sexismului, de pe urma careia ne-am castigat cele mai importante drepturi. Nu cred ca este cazul insa sa exageram…

  4. cei care ma cunosc, stiu ca nu-s cea mai „feminina” persoana din lume:)) dar n-as injura in public si nu mi-as aprinde „barbateste” o tigara pt nimic in lume. fiecare cu maniile ei;))

  5. da, foarte bine punctat! si culmea, un barbat (adevarat) va aprecia tocmai acel Subtil feminin care face diferenta intre sexe… nu aparenta de egalitate si putere afisata uneori ostentativ de femei…

  6. Cred că limita între feminitate şi piţipongială e foarte mare; chiar aş zice că sunt diametral opuse. În costume şi tunsuri scurte, mai poate fi o doză de feminitate ascunsă… totuşi…

  7. pai se pot da enspe mii de exemple. boyfriend jeans, boyfriend blazer. sunt astea o cale spre..”masculinizare”, sau doar mi se pare mie?
    cat despre deschisul usii si chestii de genul, mi se par niste gesturi de politete, nu ca femeia n-ar fi in stare sa deschida usa. dar e ceva frumos. macar urme de romantism daca se poate spune asa.

    xoxo,
    miss S

  8. Daca ai stii ce dor imi e sa revin, sa fiu femeie. M-am obisnuit sa ma comport ca un baiat pentru ca am stat printre ei si am crezut ca doar asa pot supravietui insa am gresit. Trebuia sa raman femeie all along. Sa ramanem femei!

  9. Daca te imbraci cu camasa iubitului si pantaloni masculini , dar in schimb porti nsite paltforme, esti machiata frumoas, ai un parfum frumos, si ai un par lung, superb….esti ok, zic eu.Cel ami bun exemplu e Rihanna…ce fata delicata si feminina era inainte, si acum ce ook si ce videoclipuri are…:|

  10. look* si scuzati si restul greselilor.

  11. Rihanna actuala e foarte naspa.. Rihanna veche era adorabila.

  12. frumos articol si adevarat …
    dar pe la mine nu se`ntampla asa eu am prietene feminie rau …
    dar sunt si fete care seamana cu baietii din anturaju` meu
    😐

Lasă un răspuns

