Leapşă

Mi-am permis,în calitate de cititoare a Cameliei,să preiau o leapşa:) Leapşa constă într-un inventar al tuturor chestiilor de pe birou.Astea ar cam fi:

  • monitorul;
  • boxele din care încă se mai aude Maroon 5 şi Blue six;
  • mouse-ul;
  • telefonul;
  • o revistă+o integramă+o carte;
  • imprimanta (pe care stătea rebelă cutia de la pizza dar am aruncat-o în momentul în care am început leapşa,deci nu se pune:lol: )
  • un creion,de a cărei existenţă abia acum am aflat;
  • nelipsitul pahar cu apă.

Şi atât.Leapşa merge mai departe la tot blogroll-ul şi la cine mai vrea să se laude cu biroul său.

5 responses to “Leapşă

  1. clar la tine e mai ordine si disciplina decat la mine:(

  2. Exceptand obiectele legate de tehnologie, biroul tau chiar e gol :)) ai fi putut sa lasi acolo cutia de pizza ca sa nu ne simtim chiar atat de dezordonate :”>

  3. imi place leapsa, am s-o preiau si eu zilele astea 😉

Lasă un răspuns

