Thursday’s random things

Degustător de vinuri-Aseară mi-a trecut asta prin minte,şi mi s-a părut o idee bună pentru un hobby,foarte stylish.E drăguţă ideea de a deosebi calitatea unui vin şi de a-l gusta apreciindu-i adevărata valoare.Partea proastă e că nu ştiu unde aş putea face un curs de genul ăsta.Any ideas?

Flori de nu-mă-uitaPe lângă ghiocei,sunt unele din florile mele preferate,pentru că mă fac să zâmbesc amintindu-mi cum,venind de la grădiniţă în ziua în care am învăţat un cântec despre ele,am constat cu stupoare că le am în grădină.(poate părea banal acum,dar atunci a fost o descoperire de proporţii imense)

Something’s Got A Hold On Me-e piesa care azi mă binedispune,şi pe care presimt că o voi fredona toată ziua:

Dimineaţa-momentul meu preferat al zilei.Niciodată nu dorm mult,după trezire mai stau în pat doar atât cât să-mi filozofez visele,iar după ritualul de spălare îmi încep ziua cu piesele preferate.Urmate de blogurile mele favorite:)

Cafea-îmi place ideea de a bea cafea,la fel cum îmi place  ideea de ţigară(desigur,nu la puşti de 13 ani),dar nu îmi plac nici una,nici alta în mod deosebit.Cafeaua e înlocuită de ciocolată caldă sau capuchino,pe care le prefer de departe.

Amintiri-dacă vreodată voi avea o nepoată (peste foarte,foarte mult timp) aş vrea ca ea să fie interesată ca mine de viaţa de atunci,iar eu să-i arăt,odată cu vechile albumele de poze,blogul meu,pe care nu am de gând să îl şterg vreodată.

Articol scris sub influenţa biscuiţilor cu ciocolată însoţiţi de-surpriză-ciocolată caldă.Aşa că vă invit şi pe voi la un biscuite şi o ciocolată,a twisted one,să-mi povestiţi câteva lucruri la întâmplare,care înseamnă ceva pentru voi,într-un comentariu sau într-un articol pe blog,lăsându-mi totuşi link-ul.

Invitaţie specială pentru Diana,Miss Sunshine,Chocolate Follie,Cami,Rux,şi Di.

Dar vreau să aflu şi părerea ta.

Ps:Hai să nu-i spunem leapşă..

9 responses to “Thursday’s random things

  1. Multumesc, draguto. Onorez, acusica!:D

  2. indatorire indeplinita;))

  3. Pingback: Something about me « My life in few words…

  4. gataaa..:)) am terminat-o si eu 😀

  5. Pingback: Random things «

  6. Baiii, stii ca suna bine forma asta de leapsa? 🙂 hai ca fac un 2 in 1 cu premiul de mai sus si cat de curand raspund, ok? :*:*

  7. M-am luat in maini 🙂
    Dar mai bine tirziu decit deloc (cred)…

  8. Am terminaaat 8-> cu chiu cu vai :”>

  9. Beautiful random things. 🙂

Lasă un răspuns

