Can’t help giving up [X]

Părţile anterioare în Can’t help giving up.

Din perspectiva lui Mihnea.

Legea talionului.Ochi pentru ochi şi..rană pentru rană.Deşi pentru ea nu mai contează,se pare că şi-a revenit mai repede decât aş fi sperat crezut.Şi acum de ce mă plâng?A făcut exact ce i-am spus,pentru prima oară de altfel.Între noi nu mai e nimic,eu am spus-o şi ea a dovedit-o.Simplu.

Dar ar fi fost atât de uşor să lăsăm totul în urmă,doar cu un cuvânt,doar cu o privire de-a ei în timpul monologul meu..crud,recunosc,dar cu rolul unui test.Dar nu,ea s-a mulţumit să-şi arunce ochii oriunde în afară de mine,ca un copil certat.Un copil adorabil,drag,frumos..

Acum nu mai contează,după scena sărutului dintre ea şi..oricine ar mai fi şi ăla,mă bucur că am întâlnit-o pe Ana,de care în alte împrejurări şi cu câteva pahare în minus nici nu m-aş fi apropiat.Nu din cauză că ar fi urâtă,e chiar drăguţă,destul de frumoasă cât să zgândăre orgoliul Danei,dacă nu altceva,dar nu e ceea ce caut e.Nu e Dana.

Se aude soneria.

Robert.

-Bună.Cu ce ocazie pe aici?

-Să te mai scot din casă,de două zile te văd numai cu tipa aia..Ana,nu?Să înţeleg că ţi-a sucit minţile,nu?

-Nici pe departe.

-Mă gândeam eu că nu e genul tău.Aşa că hai,te scoatem în oraş,la o bere sau ceva,parcă te văd cam palid.

-Remediul tău pentru orice.În fine,haide. Totuşi,unde?

-Vei vedea.

4 responses to “Can’t help giving up [X]

  1. si unde merg:) :D??? .. stii ce ar fi tare. pub-ul unde se duc ei sa se afle din intample acolo dana, iar dana sa fie cu sergiu, iar mihnea sa se imbete atat de tare incat sa isi spuna sentimentele pe fata, fara nici un fel de scrupule, sa ii zica ca o iubeste si sa o ia in brate si sa… ok… tac pt ca am inceput sa aberez:)))

  2. foarte dragute „povestirile” astea… cand pui urmatoarea parte?

  3. Nu`i mai scrii si continuarea?:(
    Povestea e foarte frumoasa si interesant scrisa.

Lasă un răspuns

