For those little haters

Reamintiţi-mi-trăim în secolul 21,nu-i aşa?Atunci de ce încă avem discriminări,ne interesează viaţa unei persoane pe care probabil nu o vom întâlni niciodată sau refuzăm să oferim credit cuiva care are un aspect personal pe care îl dezaprobăm?

Să mă explic.Sau veţi înţelege mai bine din replicile de mai jos.

Adam Lambert e gay?Nu-l mai ascult!

Nu-mi place Lindsay Lohan,a fost la prea multe clinici de dezintoxicare.Da,mi-au plăcut câteva filme în care a jucat,dar s-a terminat,eu nu mă uit la o drogată.

Marylin Monroe-e suspect drumul pe care l-a parcurs să ajungă sus.Nu-i de nasul meu.

Madonna?E bătrână,nu-mi mai place.De aş putea să-mi scot melodia ei din cap..

Şi tot aşa..Ce legătură are vocea,jocul actoricesc sau talentul unei vedete cu o chestie din viaţa ei personală,care nu îi afectează munca şi cu atât mai puţin pe tine.Fiecare are dreptul să facă ce vrea,devenind faimos nu ţi se răpeşte dreptul de a călca strâmb sau de a face o greşeală.Nu ţi se pune o aureolă în jurul capului care te fereşte de neplăceri,ajutându-te de un cor de îngeri ce cântă „Aleluia”.

Ne-am obişnuit mult prea mult să aflăm fiecare detaliu,fiecare fir de păr nelalocul lui,fiecare gest al unui star,după care să-l catalogăm,să avem ce bârfi după ce se termină subiectele despre cunoştinţe,rude,prieteni,prietenii prietenilor şi lumea de pe stradă.Atunci se încep noutăţile aflate de pe la Happy Hour şi Otv.Vai,tu s-a despărţit X de Y.Proasta!Unde mai găseşte aşa ceva?Să n-o văd!*Aici e momentul în care vedeta în cauză oftează şi aprobă,plină de remuşcări*

Chiar trebuie să ne intereseze atât de tare orice fleac,şi mai ales-chiar trebuie să criticăm?Faceţi un experiment,voi-atotştiutorii,cu maniere alese şi calităţi impecabile-încercaţi o zi să vă controlaţi limbajul,gesturile şi mimica.Veţi fi voi înşivă?

4 responses to “For those little haters

  1. Este perioada blog awardurilor! Ți-am oferit unul pe blogul meu! De fapt 3 😀 Te-am pupat! :*:*

  2. ai dreptate..si ca sa-ti raspund e nu..nu as fi eu.Si mie mi se pare o pristie sa judeci pe un actor/cantaret dupa cum arata ce face sau mai stiu eu ce..muzica ar trebuii sa conteze cel mai mult..nimic altceva 🙂

  3. Prejudecati de genul acestora vor exista mereu, asta e…Pana si talentul lui Eminescu se discuta, din cauza ca avea sifilis. Sau, ca sa dau un exemplu mai recent, actorul Heath Ledger ( Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!) a fost judecat foarte aspru din cauza consumului de excesiv de droguri, care i-a adus moartea. Da, de multe ori talentul artistului se confunda cu viata personala a omului. Poate avea legaturi profunde uneori, dar ar fi mai indicat si mai matur din partea noastra sa avem o linie a orizontului intre profesional si privat.

  4. Bine spus… eu nu am înțeles de ce la un artist trebuie să conteze altceva decât arta.

    Viața personală e viața personală, și mai ales că nu o să îi cunoaștem, ca oameni niciodată, nu are rost…

    Și ce dacă e un om, părinte, prieten, iubit rău? Îi face arta mai proastă? Nicidecum. Poate chiar din contra, dacă se concentra pe alte lucruri, arta nu mai era așa extraordinară…

Lasă un răspuns

