Premiiii!

Chiar 3,de la Miss Sunshine,Cami şi Vis vândut la gramaj.

Onorată,flatată,uimită,măgulită.Mulţumeeesc>:D<

Reguli:
Spune de la cine ai primit acest premiu;
Înşiră 10 lucruri care îţi plac;
Oferă acest premiu altor 10 7 persoane & let them know. |copy&paste de la Cristina.

Îmi place:

  1. Muzica;
  2. Ciocolata; (nimic nou aici)
  3. Persoanele cu simţul umorului,care mă fac să râd;
  4. Jane Austen;
  5. Ploaia;
  6. Seara de dinaintea a ceva important;
  7. Pizza;
  8. Mersul cu rolele,bicicleta&co-nepracticat de mult;
  9. Serialele de comedie(dar nu şi filmele de genul ăsta);
  10. Filmele cu final neaşteptat.

Şi acum,premiile merg la..*suspans enervant+bătaie iritantă de tobe*..:

  • Diana-cu atenţionare-scrie,nu-ţi lăsa blogul paragină.

7 responses to “Premiiii!

  1. si eu ti le-am dat =( see the blog

  2. merciiii >:D< hm…ce premii delicioase :

  3. Merci pentru premiu! >:D< Voi asculta sfatul tau ;).Dar momentan sunt putin cam busy… 😐 Dar cum prind un moment liber, am si postat un articol. 😛

  4. Pingback: For me???Thanksss « My life in few words…

  5. Ohhh sunt prima pe lista :”> mersi frumos :*:* e foarte bine venit!

  6. oferta 3 in 1 :> … :)) merci mult scumpa >:D:D< si foarte dragutze premile:X imi lasa gura apa! :))

  7. Sarut mana Chocolate 🙂 mi-as dori o briosa din aia pe bune 😀

Lasă un răspuns

