Gone are the days of summer..

Şi cu ziua de azi se termină şi vara.Se simte melancolie prin atmosferă,regrete că nu s-a profitat la maxim de vară,tristeţe sub formă de ploaie şi versuri de Bacovia prin aer..dar nu de la mine.

Sunt una din acele persoane care adoră toamna,cu zilele ei ploioase care mă obligă să stau în casă cu o ceaşcă de ceva fierbinte,cu o carte bună sau un film interesant,cu o piesă frumoasă pe fundal,liniştită şi zâmbitoare.

Iubesc şi vara,e adevărat,dacă din rândurile de mai sus se înţelege că sunt o persoană pasivă,daţi-mi voie să mă corectez,dar nu regret că s-a terminat,fiecare anotimp are farmecul lui.Am acumulat amintiri,râsete şi păţanii vacanţa asta,de care jurnalul meu e plin,a fost frumos,colorat,cald şi bine,dar toamna are ceva care mă atrage în mod special.Probabil e ceva ce ţine de gust.

În orice caz,vă doresc o toamnă aşa cum vreţi voi!:)

10 responses to “Gone are the days of summer..

  1. da..a sosit toamna care e foarte punctuala 🙂 .Si mie imi place toamna dar nu asa mult..imi place pentru ca se apropie ziua mea si pentru culorile ei 😀 ..in rest, astept iarna :)) 😛

  2. Fiecare anotimp cu farmecul lui, corect. :X
    Si mie-mi place toamna .. Ma bucur c-avem 4 anotimpuri sa nu ne plictisim 😛
    O toamna superba si tie, multumesc:)

  3. Nu tocmai Bacovia,dar îti voi lasa totusi cateva versuri.Lasa-le sa pluteasca în timp ce bei o cafea sau un ceai cald:

    In parul tau e-o nesfarsita toamna
    Cu frunzele ti-ai asortat privirea
    Iar mii de stele ti se pierd in palma,
    Si mii de sarutari imi proclama iubirea.

    Sufletul tau e ruta mea de evadare
    In valurile vietii cand ma pierd subit
    Palmele-mi sunt ocean de asteptare
    Iar trupul de iubire amortit…

    Cand ne privim in ochi fara cuvinte
    Doar timpul ma ucide pas cu pas,
    Hai sa ne bucuram de toate cele sfinte
    Si de putinul care ne-a ramas.

    Mai lasa-ma sa urc inca o treapta
    Pe scara sufleteasca de valori
    Chiar daca uneori si viata e nedreapta
    Ai locul tau acolo printre nori.

    Si daca timpul o sa ne desparta
    Eu am sa plec,dar sa nu-ti para rau
    Caci fara tine viata mea e moarta
    Iar fericirea doar o lacrima pe chipul tau…

    Bucura-te din plin de toamna, e abia la început!

  4. ce nesimtit sunt..am uitat ce era mai important : Sa ai parte de o toamna frumoasa ! :*

  5. Mulţumesc @ EuropeanDeity,@Paul 🙂

  6. Sunt pe 12 noiembrie \:d/ si de’abia astept sa merg prin Cismigiu de ziua mea si sa pasesc pe frunzele uscate! 8->

Lasă un răspuns

