Din blogging în..?

Aţi observat o chestie-bloggerii care se citesc între ei,chiar dacă nu s-au văzut niciodată faţă în faţă,e posibil să ştie mai mult despre ei decât ştie un cunoscut care nu a aflat că prietenul în cauză are blog.

Dintr-un blog personal poţi afla uimitor de multe lucruri despre  admin,dacă îi place o culoare,care e genul de muzică preferat şi de ce,care e mâncarea sa favorită şi de ce,cât poartă la pantofi,dacă azi îi stă bine părul,dacă preferă vara sau iarna,pepsi sau cola,nunţile sau înmormântările,ticurile şi obsesiile,gesturile frecvente,genul de persoane preferate şi multe altele.

E aproape imposibil să rămâi anonim,chiar dacă nu ţi se cunoaşte identitatea,totuşi îţi dezvălui părerile,ideile şi frustrările din ce în ce mai mult.Şi nu spun că e un lucru rău,învăţăm să judecăm o persoană fără să ne lăsăm influenţaţi de fizic,a doua şansă devine prima şi lăsăm într-o oarecare măsură superficialitatea deoparte,chestie de care avem nevoie.

Şi deşi sunt multe bloguri,care cel puţin nu sunt pe gustul meu,am dat de o mână de oameni isteţi,cu o gândire şi atitudine deschisă,sociabili,ale căror bloguri le urmăresc din interes şi curioasă pentru alte tipuri de mentalitaţi,pe care nu le întâlneşti mereu pe stradă. (deşi nu mă înţelegeţi greşit,sunt mulţumită şi de majoritatea oamenilor din jurul meu,thank God)

Şi parcă e drăguţ că blogging-ul a devenit un alt mod de „cunoaştere” a oamenilor şi de lărgire a orizonturilor,nu-i aşa?:)

16 responses to “Din blogging în..?

  1. E dragut, parca suntem o mica familie noi bloggeri. 🙂
    Ne cunoastem pe fiecare, chiar daca ramanem anonimi unii dintre noi. Daca vreunul renunta la blog si-si face altul cred ca imediat as recunoaste cine era. 😀

  2. E interesant ce zici tu aci. Si stii ce e si mai misto ? Ca ai dreptate xD I mean o cumuniune, prieteni si da, numai judecam dupa aparente.

    Ma duc sa mai citesc cateva chestii – si te bag la blogroll >:D<

  3. ai mare dreptate, e suficient sa „rasfoiesti” cateva articole si aflii foarte multe despre mine..si observ ca asta se intapla la toti..dar stii ce e trist : ca unii dintre voi, care imi cititi blogul stiti mult mai multe decat unlele persoane pe care le credeam prieteni buni 😦 …

  4. daps, am cunoscut mai multi oameni in cateva luni de blog, decat in cativa ani face2face:P

  5. Eu unul imi citesc si-mi comentez si-mi cunosc destul de bine persoanele din blogroll…E un sentiment frumos cand vezi ca-ti faci prieteni noi…astepti din ce in ce mai mult…sa-i cunosti sau eventual sa-i vezi…Eu unul ma gandeam la un „trip”,o intalnire a bloggerilor…Mai intai sa-mi fac multi prieteni si apoi am sa dau si zvonul asta 😀

  6. Prima oara nu m-am gandit la acest lucru, dar acum vad ca e o metoda de comunicare chiar buna .

  7. Hehe, welcome in our family! 🙂 da, intr’adevar, e un sentiment foarte fuzzy sa vezi cati oameni iti citesc blogul, oameni interesati, care isi dau cu parerea si cu care poti avea conversatii interesante.
    Si eu mi’am facut cateva prietene pe blog si de-abia astept sa le cunosc si face to face cand o sa ajung la Bucuresti! \:d/

  8. Asa este! Mai bine ne cunosc cei de pe blog (asta nu inseamna ca in totalitate) decat cei apropiati.
    Mi-a placut ideea aceasta de blog deorece imi puteam expune parerile si orice ma pasioneaza. Si e placut sa intalnesti persoane care iti sunt cat de cat asemeni 🙂

  9. adevarat si frumos spus 😀

  10. In putin timp de poti alege cu o familie maaaaare virtuala . Asta-i unul din avantajele blogging-ului :).

  11. Imi pare rau ca pana acum n-am interactionat atat de mult cu tine si nu stiu foarte multe despre tine, poate si pentru ca la inceput scriai mai putin si chiar sunt surprinsa acum sa citesc atat de multe posturi dragute, cu idei si informatii interesante.

    Cred ca mi-ar placea sa stiu cum te cheama 😀

  12. În general se practică foarte mult blogmeet-urile in ultima vreme (chiar și doar în 2 sau 3), asa ca nu mai e acea delimitare… unii sunt prieteni de acum în realitate.

    Cred că marea problemă e de fapt că (,) cunoscuții noștrii nu ne pun întrebări, nu încearcă să ne cunoască mai bine, se pierd în discuții superficiale cu noi.
    Pe cnd pe un blog te descoase x, te descoase y, mai apare nu știu ce ocazie… și mai spui…

Lasă un răspuns

