Urban or real jungle?

Va mai amintiti de emisiunea aia de pe Discovery,cu Bear Grylls-Tehnici de supravieture?Era destul de interesant sa aflii noi modalitati de a aprinde focul,de a manca diferite chestii care te faceau mai putin mofturos la pranz sau de a construi adaposturi cu putina materie prima,dar cu multa imaginatie-toate lucruri ale carei ocazie de folosinta erau puse la indoiala,dar utile pentru propria-ti cultura generala.

Ei bine,ma uitam zilele trecute printr-un tv program si am vazut un nou nume-Tehnici de supravietuire in jungla urbana,si am decis ca merita o privire.Concluzia?Parca nu-l mai recunosteam pe Bear Grylls,vechiul si traditionalul reality show parea acum un film de actiune din 2000,plin de bare de metal si praf,unde simteai poluarea pe propria piele.

Si ma gandeam-de ce incearca mereu producatorii sa forteze un produs care a avut succes  sa se lungeasca pe cel putin inca o parte(exemplu Final destination,Saw,s.a.m.d.),sa-l comercializeze pana i se face greata consumatorului nu doar de continuari,ci si de original.E chiar atat de greu ca oamenii care sunt platiti pentru creativitate sa o si dovedeasca?

Sau profitam de idei bune ca de un elastic-il intindem pana se rupe?

9 responses to “Urban or real jungle?

  1. Pentru bani normal, sub pretextul „pentru fani”.. 😀
    Mie mi-a placut saw, scarbos cum e el, am sarit de pe scaun de cateva ori la fiecare din ele si asta caut cand ma uit la un horror. 😀 Nici Final Destination a fost cam..cahhh!

  2. pff..si eu observ destul de des ca un film are zeci de cuntinuari dar doar primul sau 2 sunt „de calitate”..Si motivul..banii..unii merg la un film doar pentru ca e o continuare si spun „am vazut primul asta trebuie sa fie mult mai bun” – gresit, e mult mai prost 😀 ..Cateva exemple de filme „intinse” : harry potter,war of the worlds (char daca sunt doar 2, al doilea e un dezastru 😦 ) , si nu putem uita de emisiunile lui dan diaconescu :))

  3. stiu ca stateam pana la 2 dimineata sa ma uit la Tehnici de supravieture[in reluare] si nu ma culcam niciodata pana nu se termina..mereu ma enervau cand bagau publicitate :[

  4. Tot ce apare la televizor tinde spre mai mult, insa treaba cu urbanul sunt tare curios cat o sa tina. Vazusem parca un episod cand se tara prin canalele de aerisere a unei hale, insa nu stiu pe cat ajuta asta publicul.

  5. interesanta emisiunea ,m-am uitat si eu de cateva ori

  6. Pentru ca unele chiar au succes! De exemplu, mie mi-au placut toate sezoanele din CSI New York, Friends, Desperate Housewives…dar nu merg toateee!!! 🙂 Am adorat Shrek 1 si 2, dar Shrek 3 mi s-a parut de cacao…facut doar ca sa fie 🙂

  7. nici mie nu imi place asta cu jungla urbana.
    da, astia lungesc pelteaua cum s-ar zice.

  8. Bear Grylls – Tehnici de supravieture: The bad part..

Lasă un răspuns

