I (don’t) like you

Probabil şablonul de „oameni care ne plac sau nu” este destul de universal,dar vreau să-l împrospătez puţin cu o notă mai personală.

Nu-mi placi dacă:

  • înjuri-ok,înţeleg când eşti frustrat(ă) şi îţi mai scapă din an în Paşte ceva,dar când o faci involuntar e grav;dacă trebuie să-ţi fac des observaţii-da,mereu o fac-nu-ţi fă griji,nu o voi mai face după un timp,pentru că nu voi mai fii prin preajma ta.
  • încerci să mă convingi de ceva,când clar nu ai dreptate/nu îmi place acel „ceva”.Respect opiniile unei persoane şi nu le combat decât dacă am argumente bune;de la tine aştept acelaşi lucru.
  • minţi-ăsta deja e un clişeu,dar am fost învăţată de mică să nu mint.Prefer de n ori adevărul,poate voi fi supărată (maxim o zi) dar întotdeauna apreciez.
  • când mă dezamăgeşti-sunt genul de persoană căreia dacă i se promite ceva,iar acel lucru nu se întâmplă,am parte de o dezamăgire cruntă;iar dacă tu eşti cauza ei,fii sigur(ă) că spre tine îmi voi îndrepta frustrarea.
  • eşti prost.Simplu,urăsc oamenii proşti/inculţi,indiferent dacă e sau nu vina lor.Sunt superficială la la faza asta,ştiu.
  • nu te ţii de cuvânt-întârzii sau nu apari deloc,promiţi dar nu îndeplineşti,chestii de genul ăsta.Sincer nu-mi plac,pentru că eu mereu fac tot ce pot să nu dezamăgesc.
  • ..pentru că nu-mi placi.Să nu fim ipocriţi,cu toţii am cunoscut persoane cu multe calităţi,dar care aveau ceva pe care nu-l suportam.

Îmi placi dacă:

  • ai simţul umorului-e prima calitate în topul meu.Dacă mă faci să râd-ceea ce nu e foarte greu-primeşti puncte bonus.Dar dacă doar crezi că ai simţul umorului şi faci glume proaste intrii la categoria de mai sus.Dar apreciez efortul.
  • legat de primul punct-nu trebuie să-ţi spun după orice urmă de sarcasm sau ironie:glumeam.O glumă îşi pierde tot farmecul dacă trebuie să ţi-o explic,ceea ce duce la no fun->no you.
  • ai personalitate-şi încă una bună.Nu te laşi călcat în picioare,nu lauzi pe nimeni mai mult decât merită,rămâi încăpăţânat până în pânzele albe când ai dreptate şi nu te temi să te faci remarcat.Dacă se întâmplă să nu-mi placi,totuşi te admir.
  • îi dai unei persoane ce-i al ei,chiar dacă n-o suporţi.Am auzit atât de multe persoane exagerând defectele unui cunoscut,când acel cineva avea şi ceva pozitiv.Nu trebuie să-i aduci ovaţii,doar recunoaşte-i meritul şi consolează-te că tu eşti mai bun(ă).
  • ..dar să nu cazi în extremă şi să începi să linguşeşti muult prea mult,nu voi mai avea încredere în tine.
  • Eşti mereu vesel(ă),mereu cu un zâmbet pe faţă,cu o atitudine gata să te scoată din melancolie.

Şi cam atât,deşi lista ar mai putea continua.Două întrebări:

Cu cât la sută sunteţi de acord cu mine?

Voi ce preferinţe aveţi la caractere?

11 responses to “I (don’t) like you

  1. clar fără proşti şi cu mult umor:P

  2. eu sunt 99,9% de acord cu tine. xD
    si.. cand plecam in N.Y ?:>:))

  3. ma crezi ca 100%?:D..sunt total de acord..:)

  4. S-a impaianjenit lumea cu oameni care le fac pe cele „Dont’s”. Cred ca lista asta e valabila pentru toti.. cui ii place sa fie mintit sau cui ii plac prostii?
    De fapt unora le plac prostii, sa se simta si ei destepti in jurul lor. :))

  5. hmm, cred ca am cateva puncte bonus. mi se spune ca am simtul umorului. acum… nu stiu cat de des il folosesc sau daca te-am facut pe tine sa razi pana acum 😀 :))

  6. Doamne, cat ii detest si eu pe mincinosi, prosti si ipocriti…m-am lovit de atat de multe persoane de genul pana acum, incat am invatat sa le miros de la o posta! 😆

  7. Cine, eu ? Sunt innebunit dupa scorpiile cu bune intentii si durii din spatele calculatorului. Preferatii mei :))

  8. ”eşti prost.Simplu,urăsc oamenii proşti/inculţi,indiferent dacă e sau nu vina lor.” =)) eu sunt alergică la ei xD.
    Sunt per total de acord cu tine. 😀

Lasă un răspuns

