Club pentru bloggeri

De curând am aflat de „Clubul oamenilor diferiţi„-şi când spun(em) „diferiţi”,ne referim la ceva pozitiv,deosebit.Din câte am înţeles e nou,dar se adună mulţi entuziaşti.

Mi se pare un loc bun de a-ţi lărgi orizonturile în materie de prieteni online,iar mai târziu-de ce nu?-în viaţa reală,pentru că ideea e de a dezvolta comunitatea blogosferică.

Mai pe lângă subiect-aşa vom da şi noi un exemplu bun de meet-inguri aranjate online şi de un alt fel de sociabilitate.Dar până acolo mai avem,începem cu paşi mici,cu provocări (da,asta a fost o provocare ),concursuri,discuţii&co.

Sper să se adune cât mai multe persoane şi să ne vedem acolo:)

2 responses to “Club pentru bloggeri

  1. Multumim frumos pentru promovare!Asteptam multi multi bloggeri in clubul nostru!

  2. imi place mult ideea..ma bag si eu 😛 😀

Lasă un răspuns

