Recomandari

Un film

-Identity-

Daca iti plac thriller-ele psihologice,Identity este filmul tau.

Desi la inceput seamana putin cu „10 negrii mititei”,povestea se schimba treptat,avand un final neasteptat.Chiar doua as putea spune.

Actiunea e aparent simpla:10 oameni,fara nicio legatura sunt blocati la un motel din cauza unei furtuni,dupa care unul cate unul este ucis.Concluzia-criminalul se afla printre ei. Criminalul nu trebuie sa supravietuiasca.

Un film din 2007, cu o distributie buna, zic eu. Nu, nu e horror.

Trailerul aici.

O carte

-Aniela-

Henryk Sienkiewicz

Te voi iubi ca si cum ai fi murit.

Autorul romanului castigator al premiului Nobel-Quo vadis a scris si povestea de dragoste Aniela, in care chiar se recunoaste stilul sau.

Cartea este scrisa sub forma unui jurnal, al indragostitului. Daca incepe banal, cu doi oameni care se indragostesc in cele mai prielnice conditii, asistam pe urma la inceputul, continuarii si sfarsitul unei drame. E chiar revoltator cat de usor isi strica propria fericire personajul principal.

Am inteles ca este si un film bazat pe carte, insa nu l-am cautat, am senzatia ca ar strica farmecul romanului.

E mai mult decat o simpla drama din dragoste, deci v-o recomand cu drag. 🙂

O piesa

Kelly Family- When the boys come into town

Un gand

Nu poti uri o persoana decat daca ai iubit-o.

6 responses to “Recomandari

  1. Am vazut Identity mai de mult, super film. Nu mi-a venit sa cred cine era ucigasul. 😀
    Acei 10 oameni din cate tin minte aveau defapt ceva in comun (o legatura), aveau aceeasi zi de nastere..
    Interesant suna cartea, o sa tin in minte vreodata cand am timp de ceva citit, in afara de ce citesc pentru clase.
    Imi place Kelly Family. 😀 Cand eram mica eram innebunita dupa piesa aia „Fell in love with an alien”. :X Frumoasa piesa… mersi de recomandari.

  2. Hmmm, suna bine recomandarea ta de film 😕 poate intr-o seara, cand voi avea o companie placuta, am sa-l vad.
    Cat despre carte si filmul care s-a regizat dupa ea…nu cumva e vorba despre telenovela „Aniela” ? 😆

  3. admiratoarea.lui.hitler

    Si inca nu au aparut poze de cand erai mititica.:-„

  4. ma faci sa caut cartea… am citit „quo vadis”, si e una dintre povestile de suflet, ca si filmul (ecranizarea poloneza). abia astept sa citesc 🙂

  5. pff..si ce gand :)..love it:X:X:X

Lasă un răspuns

