Impresii de sâmbătă de după şcoală

Din nou am avut o pauză,dar în apărarea mea-a fost din cauza unor probleme tehnice.

Totuşi,am observat că articolele s-au împuţinat printre elevi,ceea ce înseamnă că şcoala îşi face simţită prezenţa-şi nu e neapărat un lucru rău.

A fost o săptămână plină probabil pentru toţi,cu acomodări sau regăsiri,alarme dimineaţa şi prime pagini scrise frumos.

Eu,cel puţin,am fost strangulată de râs (ceea ce-mi aminteşte:dacă vedeţi o comentatoare pe aici cu numele admiratoarea.lui.hitler relaxaţi-vă,nu e nazistă:-j),m-au omorât ultimele ore,afirm cu mândrie că m-am trezit singură în fiecare dimineaţă,mi-am promis că anul ăsta se va lăsa cu note bune,că mă voi bucura de liceu,că mă voi înscrie în tot felul de activităţi,ş.a.m.d.

Acum vă urez tuturor succes la şcoală/liceu/facultate,o cultură generală solidă,dar şi multă distracţie:)

4 responses to “Impresii de sâmbătă de după şcoală

  1. Multumim, la fel si tie, Cristinico!:*

  2. foarte bine.. S-ai o experienta placuta! Succes 🙂

  3. thanks..pff..ai dreptate a fost o saptamana plina,obositoare si..fara net 😦 😦 😦 bafta si tie!

  4. Asa sa faci! Sa te bucuri de anii de liceu, pentru ca sunt cei mai frumosi! :*:*

Lasă un răspuns

