Pursuit of happiness

Nu,nu despre film vreau să vorbesc.

De multe ori am auzit,în formă directă sau nu,expresia „fac x lucru ca să fiu fericit(ă).Fals!

Fericirea nu este o stare permanentă,de fericire rar eşti conştientă în momentul propriu zis şi mai niciodată nu este prezentă  în momentul visat.

Deşi ai auzit-o de atâtea ori,încât nu mai are niciun efect asupra ta,sintagma ” momentele mici construiesc fericirea” este de n ori mai reală decât extazul acela pur din romane,pe care îl visezi în momentul în care primeşti ceva dorit,de la o persoană iubită până la un zece la fizică.

Citeam în Paulo Coelho că momentul magic al zilei poate trece uşor neobservat,poate veni şi pleca în clipa în care ai învârtit cheia în uşă sau „în clipa de tăcere de după prânz”,şi gândul ăsta m-a urmărit de atunci;şi chiar am încercat să mă bucur nu de fiecare zi,ci de fiecare minut,mă sperie ideea de a ajunge într-un punct în care să mă uit înapoi şi să fiu dezamăgită de cât de puţine lucruri am făcut.

Ahh,sună atât de siropos,nu-i aşa?Promit că restul gândurilor mi le ţin încuiate prin jurnal,dar starea mea de acum parcă simţea nevoia de a fi împărtăşită.:)

3 responses to “Pursuit of happiness

  1. cata dreptate ai, eu am un citat despre fericire care-mi place mult „fericirea care nu dureaza, nu e fericire, e un mizerabil stupefiant”:)

    apropo, sunt fana Coelho si eu!

    Pupici, Cristinuto

  2. Un prieten mi-a spus odata ca a regreta este cel mai cumplit sentiment si pana acum i-am dat dreptate. cat despre fericire, eu cred ca de putine ori ne dam seama de lucrurile care cu adevarat ne fac fericiti.
    [btw, multumesc pentru aprecierile facute. si tu scrii frumos si citesc cu placere posturile tale :*]

  3. Nu prea ma incanta pe mine Coelho, dar trebuie sa recunosc ca a spus’o bine de data asta 🙂 adica, am mai auzit ideea asta de 1000 de ori, nu stiu cine pe cine a plagiat, dar la naiba! Se pare ca nici daca ar auzi’o de 1 milion de ori, oamenii nu ar pune’o in aplicare!

Lasă un răspuns

