Asta clar nu ajută la concentrare..

Ştiţi copilul ăla care plânge,se tăvăleşte pe podea,este târât pe jos până la birou unde se gândeşte la păpuşi la site-uri,prieteni,ziua de mâine şi filozofia lui Kant,se uită pe pereţi,ronţăie pixul,fredonează o melodie,caută oameni cu care să flecărească,se uită pe geam,face un pronostic pentru vreme,cântăreşte toate posibilităţile în defavoarea lecţiilor şi are cumplită nevoie de un impuls puternic de a se apuca de teme?

Asta sunt eu în momentul ăsta.

11 responses to “Asta clar nu ajută la concentrare..

  1. mama ce cunosc feeling-ul.mai bine dansezi pe mese, canti, joci sarba sau hora moldoveneasca, speli vase, pictezi teava de gaz-numa sa nu inveti, nene…

  2. Da, stim, cu totii l-am trait cel putin o data! 😆
    Dar nu te gandi la filosofia lui Kant, e nasoala tare! =))

  3. Ei,stai sa ajungi a examene de stat, sa vezi atunci ‘cautatura’ de concentrare!
    Toate sint trecatoare. SI asta va trece.

  4. Pingback: Amprente Literare [...] « Andreihappyday

  5. Te pregatesti cumva pentru scoala de soferi? daca nu chill nu te stresa,ia lucrurile cu calm,efecte garantate ;))

  6. Am si eu momente de genul..:))
    Alteori am pofta de facut lectii!:D Poftele si cheful asta…as vrea sa stiu ce imi invoca pofta de invatat dar nu observ nici un „pattern” ca sa-mi dau seama. 😛

  7. Exact asa ma simt eu acum.Mie mi-a ajuns o saptamana jumate de scoala, nu mai vreau. 8-|

  8. Eu il traiesc de luni pana vineri timp de 9 luni, pe parcursul scolii ;))

  9. 🙂 stiu cum e..orice in afara de teme..si la mine s-a intamplat..si se intampla :)..dar acum..du-te la scris :)) 😛 😛

  10. Am trait si eu acelasi sentiment de mai multe ori :))

Lasă un răspuns

