Golden hair

Vorbind despre basme,European Deity mi-a amintit de o chestie.

Când era mică,mama era foarte pasionată de basme,ca toţi copiii de vârsta ei şi îmi povestea că în naivitatea ei,în biserică se ruga pentru un păr de aur,cum citea că aveau prinţesele.

Abia mai târziu şi-a dat seama că îl avea,un blond auriu,aceeaşi nuanţă pe care am moştenit-o şi eu.

Şi ăsta e motivul pentru care eu nu aş vrea să mă vopsesc,e frumos să crezi că părul tău se datorează unei rugăciuni spusă de o fetiţă cu mintea plină de poveşti.

9 responses to “Golden hair

  1. E foarte frumos… așa că sper că o să ții minte asta mereu. 😛 Uneori ne mai ia valul schimbărilor și uităm. 😀

  2. Ce dragut, sa sti ca sunt foarte putine blonde naturale…sa te mandresti ;;)

  3. Uhh. Ce frumos 😡 Eu cand eram mai mica plangeam ca sunt creata.. si-i spuneam mamei: ‘numai tu esti de vina ca m-ai facut creatsa!’..Acum chiar imi plac buclele mele.xD

  4. of, am fost ocupata cu pregatirea pentru examene si abia acum am vazut postul tau.:(
    Foarte frumos ca ai parul blond auriu.. a ascultat D-zeu de ruga mamicii tale.>:D<
    Eu cand eram mica eram blonda deschisa si cu timpul a devenit saten… dar l-am vopsit de multe ori.:P Acum e saten deschis si l-am lasat sa-si revina la culoarea lui in ultima luna. 😀

  5. Am si eu o prietena care este blonda naturala si este foarte mandra de culoarea ei! Sa nu va vopsiti, fetele mele! Intr-o lume plina de fake-uri, e bine sa mai ramana si cateva aspecte asa cum sunt ele de la mama natura 🙂

  6. parul blond e asa de dragut!!! dar oricum e foarte rar, deci be proud!

  7. Postul tau are un ton de inocenta.
    Foarte frumos <3.

  8. si parul meu tot blond e si toata lumea imi spune sa nu ma vopsesc niciodata 🙂

  9. @malli: si eu iti zic asta :))

Lasă un răspuns

