Chestii de joi

M-am uitat prin calculator şi mi-am spus să şterg de praf câteva poze:

Nu mai ţin minte sursele,sunt de pe diferite site-uri americane,plăcute,luate şi îndesate într-un folder.

Şi o piesă de joi:

Ps:Cum vi se pare noua temă?Mai lucrez la imagine..

9 responses to “Chestii de joi

  1. frumoase pozele si la fel si melodia 🙂 multumim ca ni le arati si noua 😀

    apropo noul look al blogului este stylish 😀

  2. geniala tema blogului! e mult mai aerisita si mai misto. las-o pe asta:-)

  3. A treia poza m-a face vesela si trista in acelasi timp:D ! si restul pozelor sunt faine ! Melodia m-a linistit dupa o zi de joi agitata:-)

  4. Uh, si eu am unele poze ‘aruncate’ prin calculator..Raman uneri surprinsa cand le gasesc..Btw, imi plac pozele postate de tine^____^

  5. Foarte faine pozele, in special a 3-a.
    Tema e foarte ok, e simpla, insa daca ii faci un header frumos, ar fi perfect!

  6. interesant.. si mi se pare mai dragut asa;-)

  7. deci melodia o ADOR :x:x:x…si pozele la fel..aa..si tema..arata bine 🙂

  8. Waaai ce imi place mie noua ta tema.
    Si as putea desigur adauga cat mi`ai incantat ochii cu aceste imagini ? xD De unde le`ai tot luat ?! Sunt adorabile !!

  9. wow..ce coincidenta, melodia pe care-ai ales-o am avut-o acum 2 saptamani la autoplay pe contul de youtube:P..frumoasa:X Nu mai tin minte in ce film am auzit-o prima data..
    dragute pozele:X + tema:D

Lasă un răspuns

