Changes in my life

Poate săptămâna asta m-am trezit căzând din pat,poate am avut o revelaţie sau poate e doar o altă fază de a mea.

Cert e că vreau schimbări.Multe şi în toate.

Vreau ca plictisitoarea mea cameră să se transforme în ceva de genul ăsta:

Vreau alt desktop,alt playlist,programe noi,altă trezire de dimineaţă,altă ciocolată caldă,altă atitudine,alt zâmbet,alte ticuri,alte expresii,alt tip de cărţi,alt gen de filme şi alt actor preferat (ei,poate pe ăsta îl păstrez-James McAvoy:lol:)

Vreau să învăţ o altă limbă străină,să fiu maestră în Photoshop şi să învăţ să cânt la pian.Vreau să citesc poezii în original,chit că dincţionarul va fi indispensabil.Nu vreau rutină,vreau extraordinar în fiecare zi.Vreau un citat,o imagine şi o piesă frumoasă în fiecare seară,pentru un vis drăguţ.

Singurul lucru pe care nu vreau să-l schimb sunt eu.

21 responses to “Changes in my life

  1. Si eu vreau multe schimbari in viata mea :-<…tine de vointa,nimic nu e imposibil de realizat.

  2. frumos, frumos, frumos!:D

  3. E bine ca vrei. Acesta este primul pas spre realizarea viselor 😀

  4. nici eu nu vreau să mă schimb pe mine; ce te faci însă dacă te schimbă alţii?

  5. iti dau un sfaaat: redecoreaza-ti camera! Mute mobila, coase, creeaza, aranjeaza… Fa asta maine chaiar, ca-i sambata… Daa… cred ca o sa ma apuc si eu de schimbari prin camera;))

  6. :))) fa o poza la camera si posteazo-o pe blog. sunt cxurioasa ce va iesi ;))

  7. hai ca majoritatea le poti schimba chiar tu ;)..so..good luck :P..si eu vreau muulte lucruri sa le schimb..dar ale mele sunt prea greu de schimbat..chiar imposibil 😦

  8. Majoritatea sunt ușor de făcut, adică nu necesită decât un pic mai multă voință. 😀 Așa că îți urez să ai voința de a le duce la îndeplinire.

  9. Toate schimbarile pe care ti le-ai propus depind de atitudinea ta, în mare parte.Asa ca ai toate sansele sa reusesti.

  10. Cand simt nevoia de o schimbare mut mobilele sau chinui blogul 🙂 ori ma tund!

  11. ce camera grozava! si ce post grozav, imi place la nebunie cum scrii

  12. Si eu imi doresc ”Extraordinar in fiecare zi” dar din pacate nu prea imi iese…oricat as incerca. Cred ca acest extraordinar e bine sa fie si el dozat, sa nu primim in fiecare zi caci v-a deveni si el rutina…

  13. Şi eu vreau cam tot ce vrei şi tu în materie de schimbări. Plus altele pe lângă. Să-mi spui ce iese. 😀

  14. odod,am niste poze in pc chiar foarte dragute cu Jame McAvoy
    le-am descarcat dupa ce il vazusem itnr-un film unde a facut o foarte buna impresie.,ce putin mie.Ah,shit,am uitat cum se numeste ..era el la universitate parca si participa la un concurs unde trisa cam fara sa vrea..ceva de genul asta.Chiar mi-ar placea sa revad filmul.

  15. frumos…la fel si eu!:)
    Adolescenta e destul de monotona si ne ocupam timpul cu lucruri pe care de cele mai multe ori suntem obligate sa le facem. O sa treaca..o sa ne fie dor de ea..dar o sa fie frumos cand vom fii „mari” si independente. Vei putea sa-ti indeplinesti dorintele, daca rabzi acum..
    Vrei sa schimbi si tema de pe blog..:P Imi place noua tema, e draguta.

  16. merci pentru „blogroll”!!!!!! :-*

Lasă un răspuns

