Vreau recomandări de la voi

Ştiu,de obicei eu ar trebui să fiu cea care oferă recomandări,dar nu ar strica să se inverseze puţin rolurile.E weekend şi m-am plictisit să stau pe cinemagia în căutare de filme/seriale bune,aşa că m-am gândit că apelatul la voi nu ar fi o idee rea.Deci..

Vreau să râd la un serial de comedie bun.Am auzit de How I met your mother şi The big bang theory,dar nu sunt hotărâtă complet,deci aş vrea nişte păreri.Am încredere în voi că mă veţi ajuta să găsesc ceva bun pentru zilele astea gri.Excludem Friends sau Seinfeld,pe care le-am văzut în întregime.

Vreau să plâng-dar vă avertizez,nu plâng uşor.Vreau un film superb,la care să mă gândesc următoarea săptămână şi să-l recomand tuturor persoanelor de sex feminin sensibile la iubiri imposibile şi drame tragice.Da,siropos merge.

Vreau să gândesc la nişte thrillere psihologice,cu finaluri neaşteptate şi oameni inteligenţi.Ceva gen Identity ar fi ideal,dar sunt deschisă la propuneri noi.

Vreau să mă sperii cu câteva filme de groază.Fantome,psihopaţi criminali,cadavre vii,minţi nebune-yep,I want them all.Cu o singură condiţie-să nu mă umfle râsul la costumele fake ale actorilor,vă rog.

PS:Mă impresionează filmele cu multe premii,dar nu spun nu filmelor „anonime”.

Off topic:punte în plus pentru cine ştie ce e mâine:)

17 responses to “Vreau recomandări de la voi

  1. Serialul de comedie pe care il urmaresc in ultima vreme si care imi place din ce in ce mai mult este „Thats 70’s Show”, actorii joaca foarte bine.
    Filmul care m-a facut sa plang este „The Road”, filmul este foarte dur. Filmul poate intra si la categoria filme de groaza.

  2. eu ți-aș recomanda http://www.divxonline.biz. comediile îmi plac toate de acolo, nu mă uit la thrillere/horroare xD. X_X Una dintre cele mai faine comedii mi se pare ”The proposal”, ăla cu Sandra Bullock :X
    și ce e mâine? ;;) ziua ta? ziua blogului? ziua mamei? xD

  3. Serial- sex and the city, eu nu as fi crezut veci ca o sa-mi placa asa mult!
    Film la care sa plangi- Requiem for a dream, If only, P.S- I love you, A walk to remember, Sweet November- na, sa plangi o saptamana:))
    Film la care sa te sperii- 😕 – ia Nighmare on Elm Street, sau Boo, sunt bune!
    Film la care sa te gandesti- Uf, nu stiu acum, dar iti dau 2 la care razi cu lacrimi- It’s a boy girl thing, si Odd couple.

    Si ca ultima recomandare- eat, pray, love…mie mi-a placut:)

    O seara misto, si totusi, ce e maine?:*

  4. Eternal Sunshine of the Spotless Mind-de gandit

  5. Pe scurt?

    Running with Scissors, V for Vendetta, 10 Items or Less, Quo Vadis, Sabrina

  6. serial: gilmore girls
    drama: pay it forward/ the green mile/ of mice and men/ one flew over cuckoo’s nest
    thriller: the happening/ an american crime/ the others/ the strangers
    horror: the devil’s rejects

  7. Sper sa te uiti la cele pe care ti le recomand acum, ca sunt exact ce cauti..

    Vrei sa razi, uita-te la -> Death at a funeral
    Vrei sa plangi, uita-te la -> Swept from the Sea
    Vrei sa gandesti, uita-te la -> Jacob’s Ladder
    Vrei sa te sperii, uita-te la -> P2

    Daca le-ai vazut deja, sa-mi spui, ca am altele…filmele sunt un alt hobby de-al meu sa zicem:D..In special cele mai noi.

  8. Nu pot sa-ti fac recomandari, pentru ca am vazut ca am gusturi diferite de ale prietenelor tale, dar pot sa-ti spun ca maine , fata de ziua in care ai scris tu articolul, e azi, sambata,23 octombrie. Daca mai e si altceva, sa ne spui tu ! 🙂
    Weekend placut !

  9. Eu recomand filmul „Scusa ma ti chiamo amore” (asta daca nu te deranjeaza italiana) care cred eu ca nu-l uiti o saptamana cel putin :)) Este vorba despre o poveste de dragoste dintre un el de 37 de ani si ea 17 ani.
    Cam asa arata trailerul..

  10. Film de groaza iti recomand Nightmare on Elm Street (cel din 2010) si seria Scream care am inceput si eu s-o revad 😀

  11. Vezi anime-ul „Death Note”. Chiar daca nu-ti plac anime-urile te asigur ca acesta este absolu extraordinar!

  12. Mai, am auzit ca „Bounty Pool” ar fi ceva foarte interesant…un virus care se ia prin cuvinte… oamenii sunt infestati, antidot, etc etc 😀 poti sa incerci sa vezi cum e!

  13. Big bang theory superb, dar iti recomand ca serial Californication.
    La plans nu stiu ce sa itzi zic… probabil Times traveler’s wife.
    De gandit After life.
    De speriat hmmmm aici nu ma pricep nu prea ma sperie vrun film.

  14. eu recomand cu caldura filmul pay it forward! este pur si simplu genial dupa parerea mea! 🙂

  15. Iti recomand :
    -Secretele de la Easton. E un film destul de bunicel.; mi`a mi`a palcut foarte mult.
    -Supernatural[e serial]
    -500 days of summer
    sper sa`ti placa daca te hotarasti sa vizionezi vreo unul din ele.

  16. buna:D
    sper sa nu ma repet, dar sunt moarta de somn, deci nu pot sa citesc ce s-a scris pana acum:D
    iti recomand cu caldura „Suzanne’s diary for Nicholas” ( drama) filmul meu preferat. sunt multe filme care mi se par superbe, dar acesta si-a castigat locul I pentru ca l-am vazut de vreo 5 ori si de fiecare data am plans :))

    nu-mi vine in minte altul la ora asta, desi am vazut sute:))
    sper sa-ti placa:*>:D<

Lasă un răspuns

