Leapşă

În sfârşit am prins puţin timp să onorez şi leapşa de la Little Miss Sunny şi Paul. (dacă am uitat pe cineva,amintiţi-mi printr-un comentariu)

1. Cât e ceasul ?

16:14

2. Numele tău este?

Cristina.

3.Porecla

Twisted chocolate,desigur.

4. Ai tatuaje?

Nu sunt adepta lor.

5. Culoarea ochilor

Verzi-albaştrii,depinde de lumină.

6. Locul în care te-ai născut?

Rădăuţi.

7. Mâncare favorită?

Pizza&cartofi prăjiţi.Nesănătos,ştiu.

8. Ai fost vreodată în USA?

Nu.

9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?

Cât pe ce 🙂

10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?

Nu.Şi mă îndoiesc că se va întâmpla.

11. Ai fost implicat în vreun accident de masină?

Da,ca pieton.

12. Crutoane sau bacon?

None.

13. Zi favorită din săptămână?

Sâmbăta.

14. Restaurant favorit?

Nu chiar.

15. Ce sport îţi place să urmăreşti?

Bănuiesc că aş putea urmări un concurs de gimnastică.

16. Băutură favorită?

Cola şi Tedi forever.

17. Îngheţată favorită?

Vanilie cu ciocolată deasupra.

18. Walt Disney sau Warner Bros?

None.

19. Restaurant Fast Food favorit?

McDonalds,desigur 🙂

20. Ce culoare are dormitorul vostru?

Un roz pal.

21. De câte ori ai copiat la vreun examen?

De câte ori am putut. Când nu am învăţat.

22. De la cine ai primit leapşa asta?

Am menţionat mai sus.

23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?

Gen:cheltuitoare.Răspuns:oriunde 😆

24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?

Citesc,văd un film,scriu pe blog,sun un prieten.

25. La ce oră mergi la culcare?

În timpul şcolii? 22:30 *râsete*

26. Cine o să raspundă prima/primul la leapşa asta?

Cui i se va părea interesantă.

27.Ce program Tv nu pierzi niciodată?

Friends/Just shoot me!

28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?

Prieteni.

29. Ce asculţi în momentul ăsta?

Beyonce-Halo.Capriciu de moment.

30. Care e culoarea preferată?

Violet.

31. Mare sau lac?

Mare.

32. Câte tatuaje ai?

Nici-unul.

33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?

Nu.

34. Ce preferi pisică sau căţel ?

Căţel.I’m a chien person :))

35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?

Sincer depinde de dispoziţie.Pentru moment-iarna.

36. Eşti solo ?

Yep.

37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?

Când te îndrăgosteşti de 3 ori pe zi,se pune?

38. Cât e ceasul?

16:28

Leapşa merge mai departe la tot blogroll-ul,împreună cu piesa:

9 responses to “Leapşă

  1. Leapța asta nu m-a făcut decât să oberv cât de multe persoane cu ochii albaștri-verzi există în blogosferă… multe… 😀

  2. Si eu ti-am pasat-o ;;)

  3. Ador melodia:X….haha mancare nesănătoasă şi cola forever and ever:X

  4. Imi place leapsa asta… bloggerii care nu au postat pana acum nici o poza cu ei se mai dau asa un pic de gol, macar in ceea ce priveste culoarea ochilor 😀 insa mi-e atat de lene sa raspund si eu la intrebari…:”>

  5. Salut iubita, ai o leapşă la mine. Pusssiii!!!:)

Lasă un răspuns

