Leapşă

Urât,urât,foarte urât din partea mea să las blogul în paragină,ba chiar să postez două lepşe la rând 😳 ,dar nu am putut rezista,îmi place mult leapşa 🙂 .

Leapşa e de la Miss Sunshine.Trebuie să-mi folosesc imaginaţia şi să mă gândesc ce aş face în situaţiile următoare.Să încep deci:
1. esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. tu ce alegi si de ce?

Umilinţă,pentru că bătaia înseamnă şi ea umilinşă,aşa măcar ies fără durere 😆

2. 3+4= 5 este posibil?

În lumea mea din grădiniţă se poate să fi fost.

3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?

Nu.Nu.Nu. şi nici nu e tentant,nu e o sumă atât de mare.

4. Spui intotdeauna adevarul?

Nu.Şi uneori ar ieşi urât dacă aş face-o.

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?

Îl fac,desigur. Dacă nu faci un compromis mare,la început,faci pe urmă mult mai multe.

6. Ai inselat, furat vreodata?

Înşelat?Da,în sensul de a minţi.

7. Ce parere ai despre zicala: ¨Creeaza-i unui om DORINTA si se va fute pe ele principii, vise, etc

Depinde de om,unii oameni au un caracter prea slab pentru a face ce-şi doresc.Nu,în virtuoşi din romane nu cred.

8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? daca da care a fost aceasta.

Nu sforăi dacă asta te referi.Da,ştiu că nu la asta te referi.

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

Sigur că îi voi omorî pe acel milion.Dar vezi,nu mi-ar plăcea să mă joc de-a Dumnezeu.

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?

11111,1111 la pătrat.Da,copy paste de la Cristina.Nici nu m-am obosit să verific,I trust you,Miss :))

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?

Depinde ce partener.Dacă e the love of my life,pe nicio sumă.Dacă nu,mai vorbim.Materialistă şi superficială,da,ştiu.

12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?

După ceva timp,probabil că da.

13. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. Cum reactionezi?

M-aş asigura că nu au haine pe care să le îmbrace.Da,aş fi aparent calmă,aş pleca liniştită,direct la o prietenă.

14. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?

Parcă am zis că nu mi-ar plăcea aşa ceva.Daaar,i-aş pedepsi pe toţi care merită,i-aş răsplăti pe..toţi care merită,mi-ar fi milă de cei din iad,probabil i-aş ierta.Şi da,multă ciocolată for me.

15. Dai bani la cersatori?

Mai mult când merg singură,atunci sunt destul de vulnerabilă,pentru că de obicei persoana de lângă mine îmi aminteşte de câte sunt în stare acei sărmani.

16. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. cei ai face in aceste 24 de ore?

Aş spune tuturor ce cred cu adevărat despre ei,aş încerca tot ce nu am făcut vreodată.Dar totul.

17. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?

Nu ştiu..e una din situaţiile pe care nu pot şi nu vreau să mi le imaginez.Şi ştiu că e urât să ezit.

18. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. ce vei face in continuare?

Mă interesez ce vrea.Dar nu se va ajunge la asta,nu am de gând să fac un lucru atât de groaznic încât să mă las şantajată.

19. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. minim 50 de caractere.

O tipă plină de viaţa,ce pare a fi genul care se comportă potrivit la momentul potrivit.I like her and her name 😆

Leapşa merge în continuare la Little Miss Sunny ,Cami,Chocolate Follie,Andrei,European Deity,Carmen,Paul şi Grapefruit.Şi la cine mai vrea să o preia.

3 responses to “Leapşă

  1. multumesc pt parere, esti o scumpa!:*

  2. Eram sigura ca nu ai uitat de mine 😆 :*:* ok, am s-o fac si eu zilele astea…trebuie sa ma gandesc un pic la ea.

Lasă un răspuns

